fetaosten Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva er det forno?? Har aldri hørt om den før nå nettopp. alle playstation spilla jeg så der var til under 400 spenn? PES3 til 339? Og Two towers extended version til 295? Det må da være noe drawback med de greiene her. Noen som har bestillt derfra egentlig? Edit: www.cd-wow.fm hvis det var flere som ikke hadde hørt om dem. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg vil tro det er uten toll. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Man må betale 24% moms på varer som koster over 200 kroner. Men det som er den største voldtekten er postens fortollingsgebyr på 149 kroner (hvis de fortoller for deg) og 62 kroner (hvis du fortoller selv, noe som er en forbannet jobb) En positiv liten ting er at Cd-wow.com setter en sølvfarget klistrelapp over prisen på pakka. Dette gjør at Posten sliter med å se hva varen koster (klistrelappen er omtrent umulig å få av), og de fleste pakkene glir gjennom uten at man må fortolle. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Har du bestillt mye derfra? I såfall, hvor stor er sjansen for at den "går igjennom" tollfritt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har du bestillt mye derfra? I såfall, hvor stor er sjansen for at den "går igjennom" tollfritt? Jeg har bestilt 4-5 cd'er og noen dvd'er og x-boxspill. En cd (til under 200 kr) ble stoppa, og denne ba jeg returnert. Sendte en mail til cd-wow og de returnerte en ny cd. I dette tilfellet tok det ekstra tid, men jeg fikk cd'en til slutt. Edit: Cd-wow er ikke sinnsykt billig... Play er billigere på de fleste cd'er og dvd'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå