Gå til innhold

Heksehuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Det ble en ekstra heftig og forhekset stemning . noe den dramatiske himmelen er med å fremheve.

Liker det.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Dette fotoverktøyet har jeg ikke vært borte i. Ser veldig spennende ut dette men driver du på med denne type herverk av hus når du er ute og fotograferer blir det ikke mange hus igjen som man kan bo i. Vel, dette ble i alle fall et spennende bilde og med noe øving kan dette bli veldig bra til slutt. Så lykke til.

Mvh Torbjørn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Witch Witch was here....

Skikkelig goofy hus du har rigga her. Artig og flott fotolek. Godt og se at det er flere som har bevart leken i foto.

Tøft perspektiv, godt kompa og fargene står godt til tittelen.

Lenke til kommentar

Hei folkens! Ja jeg slo meg litt løs her kan man si..:) Snapseed er vel et redigreringsverktøy som brukes på ipad/iphone. Jeg sitter jo og diller med bildene mine på pad'en. Blir bra den gangen jeg får meg en skikkelig skjerm med naturlige farger og det hele. Det blir nok engang..:) Jeg har mange bilder fra dette stedet, men skal ikke plage dere mer med det nå, har andre ting opp i ermet til i morgen....;) Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, trodde jeg skulle få litt slakt her for å ha mishandlet bildet på det groveste....men nå har nå ikke Kneppen vært innom...enda...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...