Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Austin A40 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Blei god virkning i dette. Foreslår likevel en forbanna pirkejobb - nemlig bortkloning av dør etc. i venstre bildekant hvilket vil gi et renere uttrykk hvis du fører den løvdekte marka i svarthvit videre så nevnte elementer forsvinner. Ikke for å være vrien dette, men nevner ting jeg ser og kommer med forslag som Author kan ta opp til vurdering. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Blei god virkning i dette. Foreslår likevel en forbanna pirkejobb - nemlig bortkloning av dør etc. i venstre bildekant hvilket vil gi et renere uttrykk hvis du fører den løvdekte marka i svarthvit videre så nevnte elementer forsvinner. Ikke for å være vrien dette, men nevner ting jeg ser og kommer med forslag som Author kan ta opp til vurdering. Roar Mange takk for kommentaren Roar ! Jeg tenkte også på de dørene, men så tenkte jeg også....skitt au, det er jo fra en bilskrot og det er jo skrot over alt Kanskje jeg tar jobben med å eliminere de siden en gang. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Gode runde romper på de der! Stilig patina på bilen i midten. Dørene til venstre ødela litt, de gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Dører eller ei , det ble likevel et flott tilbakeblikk på engelsk bilhistorie. De laget mange pene biler , men kvaliteten og holdbarheten var det så som så med. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hei, Rolf. Austin A30 ble presentert i 1951, og ble produsert fra 1952-56, og først ut var 4-dørsmodellen. 2-dørsmodellen ble introdusert i 1953. Austin A30 var tradisjonell i design og konstruksjon, mens Austin Mini, som ble presentert bare 7 år senere, - i 1959, var en revolusjon, både med hensyn til form og konstruksjonsløsninger. Jeg liker dette bildet svært godt, og synes du har fått framhevet patinaen på bilen i midten på en glimrende måte ! M v h Albert . Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Hei, Rolf. Austin A30 ble presentert i 1951, og ble produsert fra 1952-56, og først ut var 4-dørsmodellen. 2-dørsmodellen ble introdusert i 1953. Austin A30 var tradisjonell i design og konstruksjon, mens Austin Mini, som ble presentert bare 7 år senere, - i 1959, var en revolusjon, både med hensyn til form og konstruksjonsløsninger. Jeg liker dette bildet svært godt, og synes du har fått framhevet patinaen på bilen i midten på en glimrende måte ! M v h Albert . Hei Albert. Mange takk for oppklarende og riktig informasjon. Jeg må bare krype til korset, og innrømme at jeg har bommet her, og er dermed en kilde for feilinformasjon Du har helt rett, dette er A30 ikke A40 som jeg har kalt bildet. Jeg skal aldri mer ta alt jeg finner med Google for god fisk Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Gode runde romper på de der! Stilig patina på bilen i midten. Dørene til venstre ødela litt, de gjorde det. Mange takk Helene ! jeg skal nok få fjernet de dørene, bare jeg får tid og lyst Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Dører eller ei , det ble likevel et flott tilbakeblikk på engelsk bilhistorie. De laget mange pene biler , men kvaliteten og holdbarheten var det så som så med. Mvh Alec Mange takk Alec ! Jeg hadde selv div Engelske biler i min ungdom og lærte mye om mekking da Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Fint innblikk til en tid som vekker minner. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Fint innblikk til en tid som vekker minner. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk for den Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei, Rolf. Austin A30 ble presentert i 1951, og ble produsert fra 1952-56, og først ut var 4-dørsmodellen. 2-dørsmodellen ble introdusert i 1953. Austin A30 var tradisjonell i design og konstruksjon, mens Austin Mini, som ble presentert bare 7 år senere, - i 1959, var en revolusjon, både med hensyn til form og konstruksjonsløsninger. Jeg liker dette bildet svært godt, og synes du har fått framhevet patinaen på bilen i midten på en glimrende måte ! M v h Albert . Hei Albert.Mange takk for oppklarende og riktig informasjon. Jeg må bare krype til korset, og innrømme at jeg har bommet her, og er dermed en kilde for feilinformasjon Du har helt rett, dette er A30 ikke A40 som jeg har kalt bildet. Jeg skal aldri mer ta alt jeg finner med Google for god fisk , Hei, igjen Rolf. Slapp av, ta det rolig og nyt livet, - å angi feil modell-type på en 60 år gammel bil er en bagatell. Jeg har prestert å kalle en blåmeis for kjøttmeis her på bildekritikken, - DET er "blemme", det ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg