Gå til innhold

Austin A40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blei god virkning i dette.

Foreslår likevel en forbanna pirkejobb - nemlig bortkloning av dør etc. i venstre bildekant hvilket vil gi et renere uttrykk hvis du fører den løvdekte marka i svarthvit videre så nevnte elementer forsvinner.

Ikke for å være vrien dette, men nevner ting jeg ser og kommer med forslag som Author kan ta opp til vurdering.

Roar

Lenke til kommentar

Blei god virkning i dette.

Foreslår likevel en forbanna pirkejobb - nemlig bortkloning av dør etc. i venstre bildekant hvilket vil gi et renere uttrykk hvis du fører den løvdekte marka i svarthvit videre så nevnte elementer forsvinner.

Ikke for å være vrien dette, men nevner ting jeg ser og kommer med forslag som Author kan ta opp til vurdering.

Roar

Mange takk for kommentaren Roar !

Jeg tenkte også på de dørene, men så tenkte jeg også....skitt au, det er jo fra en bilskrot og det er jo skrot over alt :)

Kanskje jeg tar jobben med å eliminere de siden en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dører eller ei , det ble likevel et flott tilbakeblikk på engelsk bilhistorie. De laget mange pene biler , men kvaliteten og holdbarheten var det så som så med.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Austin A30 ble presentert i 1951, og ble produsert fra 1952-56, og først ut var 4-dørsmodellen.

2-dørsmodellen ble introdusert i 1953.

Austin A30 var tradisjonell i design og konstruksjon, mens Austin Mini, som ble presentert bare 7 år senere, - i 1959, var en revolusjon, både med hensyn til form og konstruksjonsløsninger.

Jeg liker dette bildet svært godt, og synes du har fått framhevet patinaen på bilen i midten på en glimrende måte ! :)

M v h Albert

.

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

Austin A30 ble presentert i 1951, og ble produsert fra 1952-56, og først ut var 4-dørsmodellen.

Austin A30 var tradisjonell i design og konstruksjon, mens Austin Mini, som ble presentert bare 7 år senere, - i 1959, var en revolusjon, både med hensyn til form og konstruksjonsløsninger.

Jeg liker dette bildet svært godt, og synes du har fått framhevet patinaen på bilen i midten på en glimrende måte ! :)

M v h Albert

.

Hei Albert.

Mange takk for oppklarende og riktig informasjon.

Jeg må bare krype til korset, og innrømme at jeg har bommet her, og er dermed en kilde for feilinformasjon :)

Du har helt rett, dette er A30 ikke A40 som jeg har kalt bildet. Jeg skal aldri mer ta alt jeg finner med Google for god fisk :)

Lenke til kommentar

Hei, Rolf.

M v h Albert

.

Hei Albert.

Mange takk for oppklarende og riktig informasjon.

Jeg må bare krype til korset, og innrømme at jeg har bommet her, og er dermed en kilde for feilinformasjon :)

Du har helt rett, dette er A30 ikke A40 som jeg har kalt bildet. Jeg skal aldri mer ta alt jeg finner med Google for god fisk :)

,

Hei, igjen Rolf.

Slapp av, ta det rolig og nyt livet, - å angi feil modell-type på en 60 år gammel bil er en bagatell.

Jeg har prestert å kalle en blåmeis for kjøttmeis her på bildekritikken, - DET er "blemme", det ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...