Computerworld Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Web og uendelig skalerbar serverprogramvare er felles for de viktigste prosjektene. Dette er de 10 heteste åpen kildekodeprosjektene nå Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Bra artikkel. Vi bruker Node.JS der jeg jobber. Skrivefeil: klidekode Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Bra artikkel. Vi bruker Node.JS der jeg jobber. Skrivefeil: klidekode Takk for hyggelig tilbakemelding. Skrivefeil rettet. :-) Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Herlig! Neo4j er noe jeg har lett etter lenge. Takker! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 OpenStack er horibelt å sette opp og greit å jobbe med selv om jeg ville foretrukket det helt sinnsykt undervurderte prosjektet Archipel. Hadde også planer om å sette meg inn i Node.JS, selv om jeg hater javascript så har jeg hørt så mye bra om NodeJS at jeg rett og slett ikke har noe valg. Lenke til kommentar
Valdimar Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Fin lesing. Flere slike artikler. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Dette er by far den mest interessante artikkelen jeg har lest på tek.no-nettverket på LENGE! Den kunne kanskje gått enda mer i dybden, men jeg synes det var spennende lesing. 1 Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Veldig interessant. Mer av slikt =) Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hva med AngularJS? https://builtwith.angularjs.org/for å nevne noen prosjekter bygget med AngularJS. Lenke til kommentar
cowsnipe Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Synes personlig at famo.us er en gamechanger innen app utvikling, vanvittig å implementere det som i prinsippet er en spillmotor i javascript til å kunne rendre html elementer lynkjapt i nettleseren Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Veldig fin artikkel. Har selv sett litt på Ubuntu og Openstack det siste året. Kjøpte meg en HP Proliant SE326M1 som (etter planen) skal kjøre hele nettskyen og lagring, og som kan utvides med flere computing-nodes. Minner litt om Ubuntu Orangebox. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kjempebra artikkel - minner om gamle hw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå