6789 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 jeg er skikkelig forelsket i en gutt. Vi koser hver gang vi er med hverandre, men jeg er redd han bare er ute etter kos. Jeg spurte han en gang men han sa nei og ble irritert fordi jeg trodde dette om han. Hvor ofte er det normalt å snakke med en person man holder på med? Jeg føler han er veldig opp å ned med hvordan han er mot meg. Jeg tenker på han konstant, og dette sliter meg ut når jeg ikke vet hvordan han tenker tilbake. Jeg vil ikke spørre han ut. Men hvordan vet jeg om vi holder på, evt om han føler litt det samme tilbake? Lenke til kommentar
6789 Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Tips til hvordan han kan forstå det? Evt. at han tar mer kontakt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 klara-klok.no Anonymous poster hash: 30ead...879 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 ... jeg er redd han bare er ute etter kos. De fleste gutter vil ha mer enn bare kos. Lenke til kommentar
6789 Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Hvordan skal jeg finne ut om han vil mer? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det finnes ingen sikker måte å vite hva han tenker, men hvis han sier at han ikke bare vil ha kos og han ikke har gitt deg noen grunn til å tvile på det, bør du stole på det. Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
6789 Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Det finnes ingen sikker måte å vite hva han tenker, men hvis han sier at han ikke bare vil ha kos og han ikke har gitt deg noen grunn til å tvile på det, bør du stole på det. Hvor gamle er dere? vi er 20 og 22. Når dere har holdt på med noen, hvor ofte snakker dere da? Jeg vil ikke være påtrengende på han heller. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 vi er 20 og 22. Når dere har holdt på med noen, hvor ofte snakker dere da? Jeg vil ikke være påtrengende på han heller. Finnes ingen fasit svar på det der. Noen jenter jeg har holdt på med har snakket med meg nesten hver dag, mens andre ikke så ofte. Er helt forskjellig fra person til person. Ta kontakt når du selv føler for det, gjør det mye mer naturlig. Ikke tenk "Oi nå har det gått 2 dager, nå må jeg ringe han bare fordi vi ikke har snakket". Hvor lenge har dere holdt på? Hvis du lurer på hva han har lyst til, så er det letteste ofte å bare spørre han. Hvis han blir sur fordi du spør så er han ikke noe å spare på. Han bør ha forståelse for at du vil vite det, eventuelt vite hvor dere står. Selv om han ikke tenker noe på det. Kan sikkert starte med å si hva du føler. Enten så skremmer du han bort eller så vil det åpne han til å snakke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 ligg i skje hver gang... ha hendene hans i nærheten av brystene dine..... ingen gutt klarer det i lengden uten å bli kåt hvis han er gira på dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå