olavr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har kjøpt ny PC, min første i deler. På tide å bytte ut min Packard Bell 200MHz, 3GB maskin som begynner å bli litt treg i noen operasjoner. Noen kommentarer til mine valg av komponenter??? Kabinett : AOpen H600A, 300W Hovedkort : Asus P4P800 CPU : Intel Pentium 4, 2.4 GHz Boxed PC800 RAM : TwinMos PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Kit Harddisk : Seagate Barracuda 7200.7 80GB IDE ATA/100 Grafikkort : Connect3D Radeon 9500 128MB DVD-ROM : Plextor PX-116A, 16x/48x DVD-Brenner: Plextor PX-708A Intern Retail Diskettstasjon: Sony 3,5", intern OS : Windows XP Pro Mus : BenQ optisk m/ledning (kr 199 fra Elkjøp) Har beholdt min gamle 15" skjerm i påvente av råd til å kjøpe 17" LCD. Beholdt også mitt gamle tastatur som fungerer fint. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Bruksområde: Har kjøpt digitalkamera, så det blir endel bildebehandling, litt regnskap, tekstbehandling, litt spill, mye internett. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 det ville vært en ide å spørre om kommentarer før du kjøpte tingene. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Han spør jo om komentarer. Han lurer jo på om noe bør endres. Dette ser helt greit ut egentlig, eneste jeg ville skiftet ut er strømforsyningen, 300w er litt lite i disse dager. Gå for en minimum 350w PSU, så slipper du å kjøpe nytt senere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Han spør jo om komentarer. Han lurer jo på om noe bør endres. Litt sent når du allerede har kjøpt delene. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Liker å handle først...og tenke etterpå. Det med strømforsyningen koster jo ikke så mye å gjøre noe med hvis det viser seg å bli et problem heller. Har vurdert å komplettere med en ekstra harddisk senere også, da ville vel Raptor være et godt valg? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 du burde kjøpt AOpen H600B istedet! det er et NYDELIG kabinett, med en av de mest stille 350W strømforsyninger! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 og ja, Raptor er et særdeles godt diskvalg! Lenke til kommentar
olavr Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Kjøpte AOpen H600A fordi jeg ville ha grått kabinett. Er ikke så glad i svart, alt støvet blir så synlig. Men skulle gjerne hatt strømforsyningen fra H600B. Innvendig er de jo like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå