mafiamann Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 heisann alle sammen. jeg skal bygge en ny pc, og tenkte på det med hovedkort (pcen skal ikke overklokkes) har bare erfaringer med asus a7n8x deluxe, men den begynner jo å bli litt "gammel" har dere noen forslag om nytt hovedkort til meg some er bra og stabil. det skal være en socket a (amd) maskin det andre er vel fortsatt for dyrt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skal det være Socket A basert system, så skal det være Abit AN7. Det kommer ikke før den 14., men jeg venter... Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 men det kortet høres ut som det er beregnet for folk som går rundt med planer om å super klokke systemene sine med egen prossesor som holder øye med diverse hardware og greier da. jeg tror jeg hopper over den. men takk for svar alikavel da. (her er info om abit an7 http://www.abit-usa.com/news/2003/20031103.php ) Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ar`Kritz - noen argumenter for å velge an7 foran a7n8x ? skal kjøpe hk selv snart, tenkte å oc'e en 2500+ og kjøre 2x512 i dual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå