dima100 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg har en Audi A3 sportsback 1,6 I det siste har jeg fått problemer med de elektriske vinduene når jeg skal ha dem opp. Når jeg heiser ned en av vinduene skjer det at jeg må trykke på knappene flere ganger for å få opp vinduet, mens andre ganger skjer det med en gang, ellers sitter den bare bom stille når det ikke går opp med en gang. Av min erfaring, det verste var at jeg ikke fikk opp vinduet på 3 minutter, da jeg satt konstant og prøvde å få det opp... Dette skjer med absolutt alle vinduene, men spesielt vinduet ved førersetet og høyre vindu foran. Noen som kanskje vet hva som er årsaken til dette? Kan det være koblingen som er slitt pga at dørene har blitt slått for hardt eller at vann har trengt seg inn i knappene? Vinduene bak går opp med en gang hvis e bruker knappene som er bak i bilen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Høres ut som en daarlig kobling ja. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Enten så går vinduet tregt (du hører kanskje at motor prøver, men gir opp), eller så er det en kontaktfeil. Wiren som driver vinduet kan flise seg. På min 98 a3 kjøpte jeg ny wire på ebaY til 150 kr. Haynes-bok er grei å kik Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Høres ut som kontaktfeil i døra. Du kan prøve å lee på overføringen i døråpningen mens du trykker på knappene. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 kontaktfeil eller et dårlig rele ja.. Mener releet på de der sitter ved sikringene. Ikke allverdens dyrt å skifte og det tror jeg du fikser selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå