Fiffi Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Hei! Jeg lurer på hvordan man kan skrive en god søknad om masterstipend til Handelshøyskolen BI. Jeg fant ut at de er ute etter hvorfor man fortjener dette stipendet og hvorfor man trenger det. Det står også at "The way the letter is written and organized is important since it is going to be graded and used together with the grades and GMAT/GRE score to rank the scholarship applications." Vil sette stor pris på noen erfarne som kunne gi meg litt inspirasjon Endret 13. april 2015 av Fiffi Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Snakker du om normal bachelor/mastergrad på norsk universitet/høyskole? Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Snakker du om normal bachelor/mastergrad på norsk universitet/høyskole? Hei, jeg redigerte akkurat innlegget mitt. Det dreier seg altså ikke om "hva pengene skal brukes til". Det er til en norsk høyskole (ikke studium i utlandet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå