Celusion Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Kjører idag følgende oppsett ASUS Z87-K og GeForce GTX 770 2GB. Er på tide med en liten oppgradering nå og lurer da på om SLI gir meg mest for pengene. Noen her som har kjørt SLI med GTX 770 og kan si noe om økningen i ytelse? Ser også at hvis jeg skal kjøre SLI med dette hovedkortet blir det andre skjermkortet i en PCIe 2.0 x16 (x4 modus) slot. Dette vil vel si at det blir x4 modus om jeg skal kjøre SLI. Hvor mye har dette å si for den faktiske ytelsen? Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Nvidia lar deg bare kjøre sli i x8 og opp. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Z87-K Hovedkortet er ikke Nvidia SLI kapabelt (kun AMD crossfire X). Du måtte i det minste hatt A utgaven. Endret 13. april 2015 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Det er ikke SLI kapabelt nei, godt jeg tenkte på det når jeg kjøpte det.... Noen som kan si noe om de andre spørsmålene mine? Hvordan yter GTX 770 i SLI? Hvordan er SLI generelt sett, når jeg prøvde det sist for mange år siden var det en del problemer med det, hadde en lagg som kom og gikk gjevnlig. Endret 13. april 2015 av Celusion Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det er ikke SLI kapabelt nei, godt jeg tenkte på det når jeg kjøpte det.... Noen som kan si noe om de andre spørsmålene mine? Hvordan yter GTX 770 i SLI? Hvordan er SLI generelt sett, når jeg prøvde det sist for mange år siden var det en del problemer med det, hadde en lagg som kom og gikk gjevnlig. Jeg har ikke hatt noen problemer med sli enda ihvertfall Kjører 2 970. Kan hende at det er noen eldre spill som ikke støtter det så bra, men jeg har ihvertfall ikke opplevd noen problemer enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå