Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Run baby, run.....

Her har du ventet på rette øyeblikket:-) Personen er plassert perfekt i forhold til lysstrålene og i komposisjonen. Flott at du har fått med linjene/strukturen på steinhellene. Lager tøffe linjer og kvadratiske former. Skyggen gir også en stilig effekt. Hun er nemlig myyye større i skyggen enn i virkeligheten....forestiller meg at hun liker det dårlig, siden en av intensjonene med løpingen er og kanskje se mindre ut:-)

Lenke til kommentar

Run baby, run.....

Her har du ventet på rette øyeblikket:-) Personen er plassert perfekt i forhold til lysstrålene og i komposisjonen. Flott at du har fått med linjene/strukturen på steinhellene. Lager tøffe linjer og kvadratiske former. Skyggen gir også en stilig effekt. Hun er nemlig myyye større i skyggen enn i virkeligheten....forestiller meg at hun liker det dårlig, siden en av intensjonene med løpingen er og kanskje se mindre ut:-)

Herlig tolkning det med den store skyggen, det hadde jeg virkelig ikke tenkt på.

Henning

Lenke til kommentar

Lekkert bilde! Likte godt gjennskinnet i hellene, rutene og stripene. Og så greier du å få plassert en person på rett sted! Godt jobba! Lurer på hvor lang tid du brukte på dette....finne stedet....riktig lys....stå i mørket og vente på offeret....;)

Takk Helene. Litt tilfeldig, gikk forbi og likte lyset og ventet et par minutter på at det skulle skje noe.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...