Torbjørn Milje Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 En aprildag ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hei,Torbjørn. Fin komposisjon, der naustet på venstre side og den trekledde knausen på høyre side danner en naturlig "ramme" rundt bildet ! Et spredt skydekke bidrar til å lyse opp enkelte fjellområder og gjør det lettere å se den vakre naturen innover i bildet. Jeg liker godt de skiftende lys- og skyggeforholdene, og synes du har fått til et svært vakkert bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Flott utsnitt med det sedvanlige naustet. God dybdeskarphet der det fine lyset på det brune fjellet laangt inne i bildet blir blikkfang. Dybdefølelsen er der, men vil øke hvis du utter under det blå hullet oppe til venstre. Du kan faktisk ta så mye at du kutter Ca. 1 cm av toppen på trærne i høyrekanten. men siden det under førstnevnte finnes flere muligheter overlater jeg det til smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Dette ble vakkert! Det meste er allerede sagt, så jeg henger meg på der. Pussig dette som Roar sier om å kutte i himmelen, en flytter på en måte fokuset i bildet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Tusen takk til dere alle for de fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg