Gå til innhold

Max Payne

Anbefalte innlegg

Heisann! :nice:

Kjøpte Max Payne på Elkjøp på tirsdag, da den var ca 300 kroner billigere enn 2'ern, og jeg tenkte det kanskje var lurt (les; like greit) å starte med 1'ern, siden jeg ikke hadde prøvd det! :shrug:

Men, nok om det! Jeg bare lurte egentlig; er det MaxPayne noe show? Hva synes dere? :)

med vennlig hilsen

Bone :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpt det også.

spillet er helt greit det, det som er synd er at når du har spilt det en gang gidder du ikke spille det igjen.

Det er jeg ikke enig i. Det går fint å spille det igjen. Max Payne 2 er fett nok til det, dessuten får du en annen slutt hvis du spiller det på Dead on Arrival.

Lenke til kommentar

:woot:

Max ruler :yes:

Det er mye mer story enn andre lignende spill, så du får en slags film / tegneserieopplevelse i tillegg. Derfor er det også lurt å spille eneren først, får mer igjen for storyen i toeren da.

Og så er det et par veldig overraskende vendinger i både 1 og 2 uten at jeg skal røpe dem her ... :!:

Og at det ikke kommer med multiplayerdel gjør ikke noe. Det er story og bullet time som gjør spillet originalt. Andre multiplayervennlige features er bedre i andre spill.

Ojojoj for en norsk det ble mot slutten her ... :D

PP

Lenke til kommentar
har enda ikke merket noe vesentlig forskjell mellom ena og toa, bortsett fra grafikken. De er ikke særlig evolusjonerende de remedy folka.

og hvorfor spør du om max payne er no skøy når du nettopp har kjøpt det? hva med å spille det, for så å finne ut selv?  ;)

Faktisk et godt spørsmål! :)

Jeg var bare nyskjerrig, og jeg er ikke den største av gamerne her (for å si det slik), men hvis det var veldig bra, så skulle jeg gå løs på det, tenkte jeg..

Jeg liker spill, men jeg blir av og til veldig fort lei (les; masse annet å drive med), så siden jeg har hørt MaxPayne2 var veldig bra (av kriterier), så tenkte jeg at jeg burde få med meg handlinga i 1'ern først.. :)

Uansett, kort og godt; var bare nyskjerrig! :)

Lenke til kommentar
jeg skal også kjøpe meg et spill, for så å gå hit å spørre om det er bra, for så å bestemme om jeg skal gidde å innstallere det eller ei  :lol:

hehe.. Føler en liten mobb på gang her!? :cool:

For å forklare på en annen måte;

Jeg er veldig glad i spill, så derfor når jeg går i butikken og ser et spill som jeg har lyst til å spille, og har hørt masse gode ting om, så kjøper jeg det; i den gledelige tro at jeg skal spille det..

Men -som sagt- jeg er egentlig ingen stor-gamer, så når jeg kommer hjem, har jeg så masse annet å gjøre at jeg liksom ikke får helt tid..

Slik som;

No One Lives Forver II - A Spy In H.A.R.M.S. Way

Sim City 4

Tomb Raider - Angel Of Darkness

Metal Gear Solid II - Substance

The Thing,

og nå; Max Payne

er alle spill jeg har kjøpt i "god tro", men ikke har prøvd noe særlig mer enn et halvt/helt brett på.. ;)

Så derfor lurte jeg litt på om Max Payne, som er en av mange uprøvde spill som jeg har, er verdt å sette seg ned for å spille..

Så derfor lurte jeg da.. *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...