Ovidia2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Friends Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei, TCL Photography. Et spontant og fint bilde, der pjokkens iver lyser i fjeset, mens kattens typiske "never mind"-uttrykk er like framtredende, - et godt "timet" øyeblikksbilde" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Et aldeles hærlig bilde en av de små helter! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Flott øyeblikksbilde ! Kan "se" at pusen har bestemt seg for å gå mot fotografen, mens pjokken ser ut til å ha lyst til å løfte den opp kose litt ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Sweet picture, friends Best regards Leif Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hjertelig takk Albert, Pentaxen, Ragnar og Leif for de hyggelige kommentarene. Dette er mitt yngste barnebarn. Katten var naboens, den kom tilfeldigvis på besøk da jeg var ute med barna og hadde kameraet med meg.. fikk kun tre bilder med katten. MVH Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Liker begge versjoner her. V2 i svarthvit sender kanskje tankene litt bakover i tid til da fargebilder ikke fantes. Kanskje ikke så rart at barn gjerne vil løfte på de mjuke kattene mens katta ofte svarer med å bite og klore. Husker jeg som guttunge tilbrakte vinterferiene hos onkel og tante i Solør som var fars barndomshjem. Jeg våknet ofte med katta ved siden av meg i senga der den hadde krøpet opp for det var godt og varmt. Noen ganger da jeg våknet og kom jeg til uforvarendes daske til katta beit den. Men da jeg lot den smake sin egen medisin ved at jeg beit igjen slutta den med det. Fint situasjonsbilde her. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Herlig situasjonsbilde, liker godt den store blenderen du har brukt her med fokus på blikket til katten Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Veldig koselig bilde Tove! Gutten ser ut til å være av dn snille og omsorgsfulle sorten, så jeg tror ikke katten fikk noen traumatisk opplevelse denne gangen! fint i s/hv også. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Tusen takk til dere også Roar, Oddmund og Helene! Koselig at dere likte det ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Et flott øyeblikk og hverdagsbilde dette med en fin komposisjon. Kanskje litt mer kontrast i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg