johan kristian Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 I motvind Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Er fasinert av fuglebilder, og dermed blir det til at jeg kommenterer mange av disse. Ser ut som kråke eller ravn, fanget i øyeblikket det "stiller" mor vinden like over bakken. Skarp og fin, ikke ofte vi ser fuglen i slik positur, iallfall ikke på bilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Tøff positur på fuglen, godt fanget dette bildet! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Johan Kristian. Fugler i flukt er alltid en utfordring, og her har du truffet godt, - et fint og artig bilde ! M v h Albert. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Ragnar, Helene og Albert takk :-) Ble ikke så fornøyd resultatet, etter at bildet ble lastet inn. Ravnen hang i luften noen sekunder og det hele så litt artig ut. Det var lang avstand, så bildet er beskjært en god del. Teknisk er det vel bare sånn passe, så jeg valgte en "kunstnerisk" utgave, med tekst " I motvind" som en selv kan tolke. :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Johan Kristian. Synes bildet ditt ble kjempestilig. Morsom fugl mot nydelig bakgrunn Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Denne var flott fanga. Normalt ville jeg nevnt opplysing av mørke felter, men ikke her av en eller annen grunn. Bevegelsesuskarpheten bærer tydelig bud om kråkas kamp mot vinden. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Godt fanget dette Johan. Jeg har ikke noe ønske å få kontakt med klørne på denne fuglen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Takk Lisbeth, hyggelig at du likte det :-) Takk Roar og Torbjørn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg