Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Ett par punkter jeg kommer på i farten:

• Siden mangler en gjennomgående struktur på hvordan innholdet skal vises. Det eneste som har samme utseende på tvers av alle sidene er menyen?
  • For mye plass over menyen. Skal det egentlig være noe der?
  • Prøv å skaff bilder av terninger i samme stil (feks: som denne)
  • Har du ett formål med siden? Ting virker så utrolig random

Liker den grønne fargen i menyen mot bakgrunnen :)

Lenke til kommentar

Hei

Ett par punkter jeg kommer på i farten:

• Siden mangler en gjennomgående struktur på hvordan innholdet skal vises. Det eneste som har samme utseende på tvers av alle sidene er menyen?
  • For mye plass over menyen. Skal det egentlig være noe der?
  • Prøv å skaff bilder av terninger i samme stil (feks: som denne)
  • Har du ett formål med siden? Ting virker så utrolig random

Liker den grønne fargen i menyen mot bakgrunnen :)

Formålet med siden er å lage en koselig side der folk kan gå inn og få inspirasjon av YouTube-filmene, få tips til filmer og bøker de kan lese. Kanskje ikke alle motivasjonsvideoene er så koselige men de har funket for meg så tenkte de kunne hjelpe andre også. Prøver å variere med litt nye ting sånn at folk ikke skal bli lei (og for min egen del for å få tiden til å gå, er arbeidsledig). Skal se på det med terningene i morgen. Takk for bra svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kult, klassisk hjemmeside-side. Synes det lages for lite av det i dag. Jeg og flere jeg kjenner pleide å lage slike for rundt 15-17 år siden, kjempegøy. :)

Layouten fungerer fint til det den er ment for. Vise det du liker. Ikke noe å klage på.

Bra at folk liker det. Da får jeg motivasjon til å jobbe mer med den. Det som er litt morsomt er at jeg nå kan introdusere meg som "kaffibjørn" når jeg treffer folk og reklamere litt. Tjener ikke noe penger på siden da, bare for å vise litt hvem jeg er. Jobber med en ny versjon som ser stiligere ut, mye ryddigere. Hadde lagd den ferdig men så skjedde noe med layouten. Skal prøve å fikse den. Hva synes dere for eksempel om "20års-krisen" og "grounding". Passer det inn i konseptet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...