Gå til innhold

400 kr til den som kan hjelpe med paypal!

zeetings

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ha penger på en PayPal-konto er livsfarlig.

Hva skal man legge i livsfarlig her da? Kan man dø av å ha penger på en PayPal-konto...?

Ja, hvis det er de eneste pengene man har, og man trenger dem til å kjøpe livsviktige medisiner.

Evt. kan man bli så sur som en sitron (eng. lemon). Og når man er "lemon", så sint at man sprekker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge pengene er satt inn på konto på en lovlig måte og dette ikke er noen form for lureri så kan ikke Paypal ta beslag på disse pengene
Jo, det kan de faktisk, fordi PayPal ikke er en bank. Hadde de vært en bank hadde saken vært biff. Men de "pengene" man har på "kontoen" til PayPal er faktisk ikke penger i ordets rette betydning.

Å ha penger på en PayPal-konto er livsfarlig.

Nå tror jeg du skal være litt forsiktig med å komme med en slik påstand , spesielt når du ikke dokumenterer dette på noen måte.

Jeg kan selv faktisk bekrefte at et barn i nær familie hadde opprettet en "falsk" paypal konto og foreldrene tok kontakt med all den informasjonen barnet selv hadde (paypal konto , innlogging , etc etc) og dette løste seg deretter.

Lenke til kommentar

Se på det som en lærepenge. PayPal er big big på internett, ser derfor ikke hvorfor du skal drive nærmest dokumentforfalskning ved å opptre som en person du ikke er? Og fordi du har blitt begrenset, så har du sikkert hatt noen transaksjoner som PayPal ser på som mistenkelig, og bosted, etternavn, land, postnummer osv. stemmer garantert ikke.

Du får aldri PayPal til å sende pengene til deg. Aldri. De har side opp, side ned på vilkår som de kan ta deg på.

Lenke til kommentar

Det at det har ordnet seg betyr ikke at ikke PayPal kan ta beslag på pengene. Typisk er årsaken en "buyer complaint". Les igjennom brukeravtalen: https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=no_NO

"Nullpunktet" må være at et firma ikke er en bank, så får den som mener noe annet begrunne det godt. Dersom du mener PayPal er en bank er det du som må dokumentere det.

Lenke til kommentar

Hvor mye penger er det snakk om? Har vært gjennom endel med PayPal, kan muligens fikse deg et kort du kan knytte kontoen din til. 

var heldigvis mindre enn jeg trodde. Er 4k på kontoen. 

Greia er at navn og sånt må stemme over ens med kontoen. 

Ja, so? Gjør det ikke det nå?

ER IKKE 18 OG MAN MÅ VÆRE 18 FÅR Å BRUKE PAYPAL.

har heller ikke mitt ekte navn på paypal kontoen

Nei, faen har navnet ditt med aldern din å gjøre? Om du bruker falsk navn der er du jo dust da, hva faen forventet du egentlig? 

Lenke til kommentar

Det at det har ordnet seg betyr ikke at ikke PayPal kan ta beslag på pengene. Typisk er årsaken en "buyer complaint". Les igjennom brukeravtalen: https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=no_NO

"Nullpunktet" må være at et firma ikke er en bank, så får den som mener noe annet begrunne det godt. Dersom du mener PayPal er en bank er det du som må dokumentere det.

Nei, diskusjonen er ikke om Paypal er en bank, det er om at det er "livsfarlig" å ha pengene sine der , noe jeg personlig ikke har erfart , selv med barn som har gjort sitt for å late som de var voksne og opprettet en konto deretter. 

Sånn sett skal du få lov til å mene nøyaktig hva du ønsker om Paypal, min personlig erfaring og noen få andre tilfeller jeg kommer på i farta har løst seg uten nevneverdige problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Hatt store problemer med PayPal selv. Et mareritt å prøve å overføre penger fra PayPal til egen bankkonto, og bebyrene er svimlende høye. Jeg skulle overføre i underkant av 4000 kr, og pga. diverse avvisninger fordi PayPal prøvde å sende til bankkontoen, men det gikk ikke igjennom, og jeg forsøkte flere ganger. Jeg har ennå ikke fått overført pengene, selv om jeg har kontaktet banken, men det er ikke så mye de kan hjelpe med. Og når jeg henvender meg til PayPal sier de at jeg skal kontakte banken.

Så nå har jeg brukt 500 kr på å overføre noe som ikke lar seg overføre fra PayPal. Så jeg føler absolutt ikke at pengene er i trygge hender hos PayPal. De tar utrolige gebyrer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

hva er greia med og sette penger inn i på paypal egentling , har det noen fordeler over at paypal trekker fra kortet ditt med bruk ?  har brukt pp i mange år , men aldri satt inn en kr , de trekker jo rett fra kortet når jeg belater pp kontoen ... jeg regner jo med det funker sånn andre veien og , uten at jeg noen gang har hatt behov for pp ved salg , er jo så syke fraktpriser fra norge at ingen med vettet i behold handler herfra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...