Johnnybgood Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Hei, 4 år tilbake ble jeg og noen kompiser tatt for å være påvirket av hasj, dette skjedde like før sesjon del 2. Jeg dro på sesjonen og fikk plass i artilleribataljonen. En måned før innrykk fikk jeg brev hvor det stod at jeg ikke fikk komme inn pga situasjonen som hadde skjedd like før sesjon del 2. Nå sitter jeg her, fyller snart 23, har ikke røyket siden dette skjedde og flyttet ifra det dårlige miljøet. Spørsmålet mitt er da, er det kjangs for at jeg kan komme inn nå? Noen som har erfaring med dette? Endret 12. april 2015 av Johnnybgood Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 må egentlig ringe 03003 og spørre de, men siden det ligger på vandelet og forsvaret har funnet ut at 50/50 likestilling er bra så er sjansen din nærme 0. Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Beklager, nulltoleranse i forsvaret. Kjipt men sånn er det.. Endret 13. april 2015 av Sopranosfc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå