Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 18, ligget med 4

6789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter?

Generelt ønsker gutter at jenta har hatt få partnere, og i alle fall hatt færre partnere enn dem selv. Men viktigere er det at jenta er ærlig og trofast.

Kan folk regne meg som en person som ligger rundt da?

Det er neppe mange som tenker slik om deg om du har vært i faste forhold med partnerne. Men er det tilfeldige partnere, skal det ikke så mye til for å pådra seg et rykte.

Antall sexpartnere er ikke bare et tall, for partnere vil alltid påvirke og forstyrre bakteriefloraen i underlivet ditt. Lukt av råtten fisk, som mange kvinner blir plaget av, noen hele livet, er et resultat av dette.

Lenke til kommentar

Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter?

Generelt ønsker gutter at jenta har hatt få partnere, og i alle fall hatt færre partnere enn dem selv. Men viktigere er det at jenta er ærlig og trofast.

Nåh, det er ganske mange av oss her som enten driter i hvor mange partnere ei jente har hatt eller som meg, synes 4 er for lite. :)

Lenke til kommentar

virkelig? tuller du med meg nå? lillesøsteren min på 14 har logget med 4,5. selv vet jeg ikke hvor mange jeg har logget med, rundt 17 tipper jeg

Anonymous poster hash: 7d7a7...875

Dere er kanskje barnehjemsbarn? Eller burde vært det. Du har ligget med en hel skoleklasse, og enda en. Tenk på det. Du er langt over det å bli kalt "løs", dette har vel mer preg av profesjonelt yrke.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For hver sexpartner en gutt har må det være en jente som sprer beina (forutsatt heterofil sex da..). Har aldri skjønt logikken til de menn/gutter som ser ned på jenter med flere sexpartnere. Tror ikke de helt skjønner den matematiske bristen i tankegangen dems. Det er gjort ganske mange undersøkelser på antall sexpartnere, og menn har det med å ha vesentlig flere sexpartnere enn jenter. 

Det vil enten si at det er urovekkende mange homofile, alternativt så lyver noen... 

• Liker 1
Lenke til kommentar

For hver sexpartner en gutt har må det være en jente som sprer beina (forutsatt heterofil sex da..). Har aldri skjønt logikken til de menn/gutter som ser ned på jenter med flere sexpartnere. Tror ikke de helt skjønner den matematiske bristen i tankegangen dems. Det er gjort ganske mange undersøkelser på antall sexpartnere, og menn har det med å ha vesentlig flere sexpartnere enn jenter. 

Det vil enten si at det er urovekkende mange homofile, alternativt så lyver noen...

Da har du glemt å regne med mengdelære og kardinalitet.

Men for hver mann som har ligget med latterlig mange jenter må det være et tilsvarende antall jenter som har ligget med latterlig mange menn

Nei, slik behøver det ikke være. Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Fordømmelsen sitter aldri dypt fra det religiøse hold. Hva foreslår du som botemiddel? Brenning på bålet?

Hva får deg til å tro at fordømmelse må være religiøst begrunnet?

Vi har jo en kronprinsesse som er hentet fra gata, der hun gikk for å være ganske løs. Hun har skikket seg vel i etterhånd, og det ser ut til at hun har klart å snu sine vanskelige opplevelser fra gata til noe positivt. Det er altså håp om man endrer livsstil. Bålbrenningen er det du som står for. Av folk som har et annet syn enn deg.

Lenke til kommentar

Dere er kanskje barnehjemsbarn? Eller burde vært det. Du har ligget med en hel skoleklasse, og enda en. Tenk på det. Du er langt over det å bli kalt "løs", dette har vel mer preg av profesjonelt yrke.

Hva er negativt med å ha ligget med 17 stk?

Sex er noe positivt og godt, ikke stygt og skittent.

Å kalle noen for "løs", sier heller noe om deg enn om henne...

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...