Populært innlegg LiamH Skrevet 13. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Er bare usikre guttunger som ikke takler at en kvinne har hatt mange partnere. For slike usikre guttunger så blir ofte en jente sett på som billig og horete. Mens dem selv eller bekjente/kompiser blir sett litt opp til og får et hakk i belte. Er det et tegn på modenhet å ikke bry seg om sin eventuelle partners seksuelle historikk? Man kan få en rimelig god pekepinne på en person sine verdier og holdninger gjennom å se på hvilke valg de har tatt gjennom livet, og seksuell adferd er på langt nær noe unntak i den sammenhengen. Jeg vil tro det er en del personlighetstrekk som skiller de med 50-100 partnere bak seg i en alder av 30 år og de med 5-10. Det betyr ikke at det ene er mer rett eller galt enn det andre, men å anse denne biten med informasjon som automatisk ubetydelig for å kunne være "voksen" er, med all respekt, rimelig ureflektert og naivt. Vil man ha noen som ser på sex som noe spesielt som man ikke deler med gud og hvermann, så er "seksuelt frigjorte" mennesker muligens ikke helt i tråd med egne verdier. Det å da ville finne noen med noenlunde samme mentale ståsted er ikke å være umoden, tvert imot. Det samme gjelder andre veien. Noen foretrekker mange partnere, noen foretrekker få. Noen bryr seg ikke, andre er svært rigide på dette. Vi er forskjellige. Jeg tror heller at det å bruke generaliserende og nedlatende kallenavn på de som enten har få eller mange partnere bak seg heller kan vise en grad av umodenhet, så der er vi nokså enige. Det å ta bevisste valg i forhold til hvem man vil ha som partner er derimot noe jeg ser på som et tegn på modenhet, og da er seksuelle verdier/valg en naturlig del av helhetsvurderingen. Det hele bunner ut i å være tro mot seg selv, fremfor å skulle "takle" noe man ikke finner tiltrekkende i det hele tatt. Jeg tror heller ikke slike verdier/holdninger er noe man vokser av seg, men heller er noe som man vokser på seg, uansett hvilken retning man vokser i. Endret 13. april 2015 av LiamH 11 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 neida du er ikke unormal i det hele tatt..... kos deg. 2 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det tallet kommer til å stige uansett, hvorfor bry seg? Men et stort antall sexpartnere kan skremme bort både gutter og jenter. Det er helt normalt. 2 Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter? Generelt ønsker gutter at jenta har hatt få partnere, og i alle fall hatt færre partnere enn dem selv. Men viktigere er det at jenta er ærlig og trofast. Kan folk regne meg som en person som ligger rundt da? Det er neppe mange som tenker slik om deg om du har vært i faste forhold med partnerne. Men er det tilfeldige partnere, skal det ikke så mye til for å pådra seg et rykte. Antall sexpartnere er ikke bare et tall, for partnere vil alltid påvirke og forstyrre bakteriefloraen i underlivet ditt. Lukt av råtten fisk, som mange kvinner blir plaget av, noen hele livet, er et resultat av dette. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Snakk om skremselspropaganda! Råtten fisk er jo en delikatesse for mange mennesker. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Snakk om skremselspropaganda! Råtten fisk er jo en delikatesse for mange mennesker. Hva er well det neste? Sex fører til midlertidig lammelse i underliv og sunket hjerneaktivitet? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter? Generelt ønsker gutter at jenta har hatt få partnere, og i alle fall hatt færre partnere enn dem selv. Men viktigere er det at jenta er ærlig og trofast. Nåh, det er ganske mange av oss her som enten driter i hvor mange partnere ei jente har hatt eller som meg, synes 4 er for lite. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 virkelig? tuller du med meg nå? lillesøsteren min på 14 har logget med 4,5. selv vet jeg ikke hvor mange jeg har logget med, rundt 17 tipper jeg Anonymous poster hash: 7d7a7...875 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kanskje det var Tyrion Lannister? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kanskje det var Tyrion Lannister? Nice one Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 virkelig? tuller du med meg nå? lillesøsteren min på 14 har logget med 4,5. selv vet jeg ikke hvor mange jeg har logget med, rundt 17 tipper jeg Anonymous poster hash: 7d7a7...875 Dere er kanskje barnehjemsbarn? Eller burde vært det. Du har ligget med en hel skoleklasse, og enda en. Tenk på det. Du er langt over det å bli kalt "løs", dette har vel mer preg av profesjonelt yrke. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Fordømmelsen sitter aldri dypt fra det religiøse hold. Hva foreslår du som botemiddel? Brenning på bålet? 3 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 For hver sexpartner en gutt har må det være en jente som sprer beina (forutsatt heterofil sex da..). Har aldri skjønt logikken til de menn/gutter som ser ned på jenter med flere sexpartnere. Tror ikke de helt skjønner den matematiske bristen i tankegangen dems. Det er gjort ganske mange undersøkelser på antall sexpartnere, og menn har det med å ha vesentlig flere sexpartnere enn jenter. Det vil enten si at det er urovekkende mange homofile, alternativt så lyver noen... 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Antakelig ikke uvanlig at endel damer underdriver antallet partnere nei. Men samtidig så har du endel menn som har ligget med helt latterlig mange, hviket er med på å skape denne forskjellen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Men for hver mann som har ligget med latterlig mange jenter må det være et tilsvarende antall jenter som har ligget med latterlig mange menn Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 20:80 regelen vet du: "20 % of men fuck 80 % of women" Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) For hver sexpartner en gutt har må det være en jente som sprer beina (forutsatt heterofil sex da..). Har aldri skjønt logikken til de menn/gutter som ser ned på jenter med flere sexpartnere. Tror ikke de helt skjønner den matematiske bristen i tankegangen dems. Det er gjort ganske mange undersøkelser på antall sexpartnere, og menn har det med å ha vesentlig flere sexpartnere enn jenter. Det vil enten si at det er urovekkende mange homofile, alternativt så lyver noen... Da har du glemt å regne med mengdelære og kardinalitet. Men for hver mann som har ligget med latterlig mange jenter må det være et tilsvarende antall jenter som har ligget med latterlig mange mennNei, slik behøver det ikke være. Endret 16. april 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Fordømmelsen sitter aldri dypt fra det religiøse hold. Hva foreslår du som botemiddel? Brenning på bålet? Hva får deg til å tro at fordømmelse må være religiøst begrunnet? Vi har jo en kronprinsesse som er hentet fra gata, der hun gikk for å være ganske løs. Hun har skikket seg vel i etterhånd, og det ser ut til at hun har klart å snu sine vanskelige opplevelser fra gata til noe positivt. Det er altså håp om man endrer livsstil. Bålbrenningen er det du som står for. Av folk som har et annet syn enn deg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Dere er kanskje barnehjemsbarn? Eller burde vært det. Du har ligget med en hel skoleklasse, og enda en. Tenk på det. Du er langt over det å bli kalt "løs", dette har vel mer preg av profesjonelt yrke. Hva er negativt med å ha ligget med 17 stk? Sex er noe positivt og godt, ikke stygt og skittent. Å kalle noen for "løs", sier heller noe om deg enn om henne... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg