Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente 18, ligget med 4

6789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter? Kan folk regne meg som en person som ligger rundt da? 

Trenger du å si det til noen? Det er vel ingen andre enn deg selv som har noe med det, bare bruk beskyttelse, risikoen std øker desto flere kjente og ukjente sexpartnere du har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

De som er opphengt i tall vil sikkert si det er mye. Personlig er det et fett, det er ikke noe avskrekkende tall, jeg kjenner de som hadde nådd det tallet før de ble 16. Noen er veldig seksuelt aktive, andre er ikke, det viktigste er at du nyter sex'en du selv har, og de som klager på tallet er sikkert misunnelig. Så bare fortsett om du nyter det :)

Lenke til kommentar

Noen er veldig seksuelt aktive, andre er ikke

Antydes det at de som har høyt antall partnere er mer sexuelt aktive?

Man kan jo ha samme partner i mange mange år og således være svært aktiv mot noen som bare ligger rundt tilfeldig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen er veldig seksuelt aktive, andre er ikke

Antydes det at de som har høyt antall partnere er mer sexuelt aktive?

Man kan jo ha samme partner i mange mange år og således være svært aktiv mot noen som bare ligger rundt tilfeldig.

Nei, absolutt ikke, noen er veldig aktive, mens andre ikke aktive i det hele tatt, uansett antall partnere. Men man bytter gjerne oftere partnere i ung alder enn man gjør når man har blitt eldre. Men det er basert helt på min egen gjetning og hvordan jeg ser at livet rundt meg fungerer :)  

Lenke til kommentar

Jeg er en jetne på 18 år. er det negatvit å ha ligget med 4 gutter? Kan folk regne meg som en person som ligger rundt da? 

Svaret er like relativt som tallet. For noen er det mange, for noen er det ingenting. Enkelte har ikke en gang debutert når de er 18 år, mens andre har vært seksuelt aktiv lenge.

Spørmålet er om du synes tallet er for høyt. Hvis ja, så er det ikke forenelig med dine egne verdier. Hvis nei, så kan du fint leve med det.

Fortsetter du i samme spor, så har du ca. 28 sex-partnere bak deg når du blir 30 år. Jeg vil tro det er over snittet. Noen vil nok reagere negativt på det. Havner du derimot i langvarige forhold fremover, så stopper kanskje på 6-7 stykker tilsammen. Hvem vet? Poenget er at du bestemmer selv og det er ditt valg. :)

For min egen del, så er omstendigheter noe jeg finner mer viktig enn mengde. Hvis historikken til noen er bygget på å ligge med fremmede partnere som vedkommende primært har plukket opp på byen i fylla, hvis det er ikke brukt beskyttelse eller det innebærer episoder med utroskap osv, så betyr det mer enn antallet. Med andre ord, hvis man bare flyr rundt uten noen standard i forhold til sine valg, så finner jeg ikke det spesielt tiltrekkende. Vet man hva man holder på med og man tar vare på seg selv uten å såre andre, så ser jeg ikke et problem med at noen har en del partnere bak seg. Dette er likevel bare min mening.

Endret av LiamH
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er ikke for mye nei. Skjønner ikke hva folk tenker når de mener det er krise. Om en person er singel, men seksuelt aktiv, så er det ikke særlig mye å ha sex med en ny person hver 6. mnd (fra 16-18 her). Tenk hvor lenge 6 måneder egentlig er når man er ung, singel og kanskje levere en livsstil med litt fart i. Om en person drikker hver tredje helg mellom 17 og 18 år (som for mange er mye mindre enn det reelle) og er ute etter sex, så er 6 mnd bra lang tørke.

Hadde det vært fire personer når hun var 16 så kunne man diskutert litt, men selv det er det mange som har.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare usikre guttunger som ikke takler at en kvinne har hatt mange partnere. For slike usikre guttunger så blir ofte en jente sett på som billig og horete. Mens dem selv eller bekjente/kompiser blir sett litt opp til og får et hakk i belte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...