Schreiber Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Kjøpte endelig Captain Toad i går pga grunn av at dama maste så fælt, men heldigvis var det jo faktisk bra. Men interessant nok oppdaget den savefile fra Super Mario 3D World, og dermed kunne jeg spille et brett fra der i Captain Toad. Men hvilke andre spill støtter den? Smash Bros funket visst ikke, og har ingen andre spill installert. Har dog noen på disk. Men om Captain Toad holder kvaliteten oppe kan jeg alltids gå til anskaffelse av andre spill jeg får spilt med Toad. Off-topic er det akkurat dette jeg hadde håpet skulle bli poenget med amiibo. I stedet for å trenge savegame kunne vi bare plassert en amiibo på og fått nye brett eller spillbare figurer. Siden vi kan spille et brett fra Super Mario 3D World med Toad hadde jeg håpet vi kunne spille brett fra Captain Toad med Mario. Men neida. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Støtter bare Super Mario 3D World så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Kjipt. Husker en gang i tiden da Nintendo faktisk var bra, men det begynner å bli lenge siden. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Skal være enig i at det er mye rusk (amiiboer generelt og online) med Nintendo for tiden, men dette her? Ærlig talt, at den i det hele tatt knytter seg til 3DWorld er jo en bonus, du kan ikke bruke det i mot dem at ikke flere spill støttes. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 At den knyttes utelukkende til 3D World betyr at de har tenkt tanken på å knytte det til mange andre spill, men rett og slett ikke gidder gjøre noe mer. Det samme gjelder en idiotisk "hide and seek" med Toad amiibo, men bruker du en annen amiibo for å du et ektra liv. De gadd ikke engang lage hide and seek med andre amiiboer. Hele spillet er gjennomsyret av latskap fra ende til annen, akkurat som hele amiibo-konseptet. jeg klarer ikke å spille Captain Toad uten se utallige ubrukte idéer og ting de lett kunne gjort for å lage en liten revolusjon. I stedet får vi et ekstraliv pr amiibo. Jippi... Men det verste er jo at folk faktisk kjøper de amiiboene, og betalr i dyre dommer for de litt mer uvanlige. Så lenge fanboys går av skaftet bare noe har Nintendo-logoen på, trenger Nintendo ikke gjøre noe som helst for å tjene bøttevis med penger. Så hvorfor skal de gidde? Tenk heller tilbake på de gode, gamle dagene da Nintendo faktisk gadd gjøre noe nytt. De har laget enormt mange bra spill opp gjennom årene, men det begynner å bli lenge siden. Det siste var jo Wii-spill til Wii U. De gadd ikke engang følge strømmen og lage HD-versjoner, men bare portet de gamle spillene og selger dem til en blodpris. Fanboys betaler jo gledelig for dem uansett. Tenk om Nintendo i stedet kunne f.eks lage en Super Mario Galaxy 1&2 HD-remake med støtte for amiiboer som spillbare figurer? Det kunne bli noe alá det de gjorde med Super Mario 64 DS. Om du ikke har spilt SM64DS starter vi med Yoshi, og må finne Mario, Luigi og Wario for å åpne dem som spillbare figurer. Så med Galaxy? Nope, ikke HD engang. Bare en direkte port. Fanboys betaler i dyre dommer uansett, så hvorfor gidde legge litt arbeid inn i det? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 At Captain Toad Treasure Tracker bare støtter Super Mario 3D World er at det startet som bonusbaner i 3D World og så syntes spillets produsent at konseptet var såpass bra det fortjente et eget spill. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Kjipt. Husker en gang i tiden da Nintendo faktisk var bra, men det begynner å bli lenge siden. Captain Toad kunne jo bare vært Captain Toad, så det er jo trist at Nintendo gadd å lage litt bonus til oss, husker engang i tiden da Nintendo ikke hadde slik bonus i sine spill men de var bra allikevel. Hvorfor sippe over noe som faktisk er bra Schreiber?? Endret 13. april 2015 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Spilldall Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Mener å huske å ha lest ett eller annet sted at det ikke er helt utelukket med DLC til CTT. Ville i så tilfelle ikke blitt overrasket, DLC til Mario Kart 8 har jo vært suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå