Gå til innhold

Simba katt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lysbetont og stilig miljøportrett av katten. Fin sort-hvitt konvertering med behagelige gråtoner som passer veldig bra her. Lett vignetering og overeksponering forsterker den luftige følelsen uten at man mister for mye kontrast.

"Textbook" komposisjon med fin linjeføring.

Katten var jo også veldig fin, selv om det ikke har så mye å si for det fotografiske. Vet at det er veldig uprofesjonelt å diskutere utseende på modeller, men håper du kan unnskylde meg her :)

Lenke til kommentar

Helt enig med Mikaels vurdering i første avsnitt. Når det kommer til katten, så synes jeg også den "tar" seg godt ut. Kjenner godt uttrykket den viser her, litt forventning og samtid tydelig tillit til fotograf.

Vennlig hilsen Ragnar

Tror du misforstod meg litt, jeg synes nemlig også at katten er fin. Må bare presisere det slik autoren ikke blir fornærmet på vegne av modellen. 

Lenke til kommentar

Helt enig med Mikaels vurdering i første avsnitt. Når det kommer til katten, så synes jeg også den "tar" seg godt ut. Kjenner godt uttrykket den viser her, litt forventning og samtid tydelig tillit til fotograf.

Vennlig hilsen Ragnar

Tror du misforstod meg litt, jeg synes nemlig også at katten er fin. Må bare presisere det slik autoren ikke blir fornærmet på vegne av modellen. 

Helt i orden, du skriver jo også i ditt første innlegg at katten også er veldig fin. Ellers fint med dine kommentarer hvor du makter å vinkle inntrykket litt annerledes enn oss andre "dødlige"

Skj

Lenke til kommentar

Hei begge to. Takk for konstruktive kommentarer. Jeg setter veldig "pris" på, og lærer av dem. I dette tilfelle er det nok ikke en konverterering til s/h, men et "ekte" s/h bilde tatt med Leica Monochrom som jo ikke har noe fargefilter. Samt 28mm Summicron.

Når det gjelder modellen så synes han nok selv også at han er ganske fin:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...