Sithcato Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Djevelens spill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Mange gode bilder å kommenter for tiden. Dette er et av disse. Flott og spennende komp. og oppstilling. Et bilde som får deg til å tenke ditt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Finnes det godhet selv hos djevelen? Kjempe lys og kontrast! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Djevelsk bra! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Et propagandabilde skal være veldig tydelig og ha et lettforståelig budskap. Det har du absolutt oppnådd med dette bildet. Er liksom ikke tvil om at det er mr. Lucifer himself som frister med kortspill her Tett beskjæring fungerer veldig bra her. Liker også hvordan bildet er komponert, spesielt diagonalen fra øye ned til høyre hjørnet. Det som jeg stusser litt på er beskjæringen på venstre side og spesielt hvordan bildekanten "skraper" neseboret. Her ville jeg vurdert en beskjæring lenger inn på nesen. Det ville også skjule venstre øyekrok, som også stjeler ufortjent mye oppmerksomhet. Men jeg blir ikke overrasket om du får oppgaven godkjent selv om du lar vær å rette på noe:) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ja, 3 ganger 6 skal jo liksom være Djevelens tegn selv om det vel aldri har blitt bevist. Noe svart magi blir det vel heller ikke av dette selv om det er to svarte og et rødt. Du går visst aldri tom for ide'er til glede for oss andre som følger med på hva du finner på. Roar Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Takk for kommenterene og kritikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg