V. Haugen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Daniel Radcliffe skal ha blitt tilbudt hovedrollen.Ny Grand Theft Auto-film kan få «Harry Potter» i hovedrollen Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Han ser veldig ut som en kjeltring, men for guds skyld la oss slipp å se på han! 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fyren er etter min mening en elendig skuespiller, med samme følelsesmessige rekkevidde som en østers. Urk. Måten han ødela Harry Potter-karakteren på var ganske fascinerende. Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fyren er etter min mening en elendig skuespiller, med samme følelsesmessige rekkevidde som en østers. Urk. Måten han ødela Harry Potter-karakteren på var ganske fascinerende. HAHAHA "tørker bort tårene" 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Er fullstendig enig. Søstern min er dog helt frelst - tror hun er mer hjerneskada enn hva jeg antar att hun er.. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Er fullstendig enig. Søstern min er dog helt frelst - tror hun er mer hjerneskada enn hva jeg antar att hun er.. Forstår ikke den kritikken, sett han i flere filmer etter HP, synes han er veldig dyktig jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg