akristina92 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei! Det har seg slik at det sitter noe fast i toalettet/toalettavløpet, og det er langt nok på vei til at jeg ikke får til å fiske det ut. Da har jeg tenkt på om jeg kan avmontere toalettet for å få bedre tilgang. Hvis jeg stenger stoppkrana og skyller ut vannet i ryggen, er det noe som kan gå galt da? Jeg har ingen erfaring med slikt. Det hadde vært veldig praktisk å fått det unnagjort nå, i stedet for å måtte bruke et tett toalett til i morgen. Er det en relativt enkel jobb, eller burde jeg kontakte en rørlegger elns i morgen? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Steng krana, tøm sisterne, ta av vannrør, ta ut de 4 skruene som sitter i gulvet. Kan hende du må legge på ny silikon rund doskåla etter du har satt den på plass igjen 1 Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Begynner å bli noen år siden det ble benyttet skruer til klosettet.. I dag festes det normalt med silikon. Dersom det er festet med silikon så ta en kniv litt forsiktig rundt... Så fester du det enkelt med silikon etterpå igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå