axl Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Noen som vet hvor/om dette finnes? Lenke til kommentar
axl Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 slot in heter det vel.. finner bare rene dvd spillere Lenke til kommentar
Jehro Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det finnes: http://www.esbuy.com/paslsldvuj8.html Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Den der var jo til bærbar da. Jeg er også på utkikk etter en slot-in DVD brenner, men det ser ikke ut som det produseres slike. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har vært på utkikk etter det jeg og, men aldri funnet det, så da finnes det vell neppe, eller så er det bare jeg som er litt sløv med leitinga... Lenke til kommentar
axl Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 hva med vanlig cd-r? Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kan jeg også melde meg inn i hylekoret etter slot-in? Har en god gammal Pioneer dvd slot-in og de er jo så utrolig mye diggere enn disse skuffene. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor ikke alle spillere er slot-in, så jeg må bare gå ut i fra at produsentene er en gjeng onde troll som egentlig bare vil oss vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå