Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Solo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg lurte litt på hva damen hadde gjort med skarpheten før jeg leste essayet under og fikk forklaringen på hvorfor bildet fremstår som en aquarel. Skulle jeg pirke litt så kan jeg jo nevne at jeg ville ha rettet opp sidene før beskjæring da de skrår som følge av 28 mm. vidvinkel. Men hvorvidt slikt skal/bør gjøres strides jo de lærde om. Takket være fargene på semitraileren ble jo dett så absolutt kult selv om det ikke ble gult. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hei Roar! Jeg irriterte meg litt over de skjeve sidene, og gjorde de like skjeve på hver side, jeg vet ikke hvordan man retter opp sånt, må vel ha photoshop eller noe liknende da sikkert? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Jeg lurte litt på hva damen hadde gjort med skarpheten før jeg leste essayet under og fikk forklaringen på hvorfor bildet fremstår som en aquarel. Skulle jeg pirke litt så kan jeg jo nevne at jeg ville ha rettet opp sidene før beskjæring da de skrår som følge av 28 mm. vidvinkel. Men hvorvidt slikt skal/bør gjøres strides jo de lærde om. Takket være fargene på semitraileren ble jo dett så absolutt kult selv om det ikke ble gult. Roar Skrev et svar til deg, som jeg glemte å "henge" på kommentaren din... Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Flott bilde, stilig effekt ! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Virkelig stilig effekt og uttrykk dette. Noen ganger er det fint å bryte med det sedvanlige. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Flott bilde, stilig effekt ! Tusen takk! Synes sjøl også at det ble litt artig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Virkelig stilig effekt og uttrykk dette. Noen ganger er det fint å bryte med det sedvanlige. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Ja, vil ikke være kjedelig og forutsigbar, må prøve litt forskjellig, tørre å feile litt innimellom og utvikle seg litt. Det ble ganske artig bilde da? Tror jeg må prøve dette litt mer...men ikke for mye.. Jeg tok mange flotte "ordinære" bilder i går, men dette var det kuuuuuleste! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Gøy! Bildet kledde det maleriske veldig godt. Morsomt hvordan det gir et enkelt og geometrisk uttrykk. Trekantene ser nesten ut som plastelina 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Helene. Det er en artig effekt du har benyttet, for jeg opplever at trekkvogn / semitrailer ser ut til å være i i leketøyskala, - som om størrelsen skulle vært tilpasset modelljernbane, for eksempel ! (Som oftest H0 = 1/87). Bildet er fint etter min mening, - det har sjarm ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Gøy! Bildet kledde det maleriske veldig godt. Morsomt hvordan det gir et enkelt og geometrisk uttrykk. Trekantene ser nesten ut som plastelina Hei! Det ble litt sånn leketøysaktig i grunnn, artige greier! Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Helene. Det er en artig effekt du har benyttet, for jeg opplever at trekkvogn / semitrailer ser ut til å være i i leketøyskala, - som om størrelsen skulle vært tilpasset modelljernbane, for eksempel ! (Som oftest H0 = 1/87). Bildet er fint etter min mening, - det har sjarm ! M v h Albert. Ja det ser ut som noe du kan leke med, og så var det så rent og fint rundt...nesten litt unaturlig.. Hyggelig at du likte det! I morgen blir det noe heeeelt annet tenker jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 De skjeve sidene gjør ikke meg noe, snarere tvert imot. Flott komp og litt artig med de vannfargene... Toppers! mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 De skjeve sidene gjør ikke meg noe, snarere tvert imot. Flott komp og litt artig med de vannfargene... Toppers! mvh Fredrik Takk, takk Fredrik! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 En bra akvarell som ble en riktig bra erstatter for fargesepareringen.. Jeg har også erfart at fargesepareringen ikke alltid gir det resultatet jeg ønsker meg. I dette tilfellet fikk du et vellykket resultat med en annen effekt. Husker forresten at Solo hadde Norges dyreste reklamefilm med bl.a Marty Feldman i en av hovedrollene. Handlingen kunne minne om en Frankenstein film. Mvh Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rent og pent bilde, Helene! Flott effekt! Gode kontraster og vinkler. Kunne godt vært hentet fra en bildebok for barn ;-) Der skal det jo gjerne være så enkelt som mulig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg