moslien Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Strand-iguan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei Morten! Staslig type dette. Bildet ble skarpt og fint på iguanen med passe dus og fin bakgrunn. Stubben som stikker inn i bildet på venstre side tar litt mye fokus og kunne kanskje vært croppet vekk? Lenke til kommentar
moslien Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hei, og takk for kommentar! Kule dyr. Less is more, helt enig i kommentaren (men så ikke muligheten selv først), lastet opp v2 nå! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fint bilde av en kul fyr.. Ser ut til at den tar armhevninger :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fint bilde av en kul fyr.. Ser ut til at den tar armhevninger :-) Tror han prøver på planken, men er litt slakk i midtpartiet.. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg hadde ikke croppet vekk stubben. Samspillet med iguanaen er helt konge. Faktisk blir planten ved halen distraherende. Lenke til kommentar
moslien Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Han må i hvertfall jobbe litt med øl-vommen... Takk for kommentarer; det var min egentlige tanke ja, Thonord, litt usikker på hva jeg tenker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg