Gå til innhold

Redwhiskered bulbul og coppersmith barbet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke så gærn't dette. V2 bærer litt preg av å ha blitt croppet litt mye, så jeg velger meg v1 i dag. Kunne tenkt meg en liten tanke mer luft over den høyeste planten kanskje? Fine farger og fine fugler! :)

Jeg kan vel ikke være uenig, men husker ikke hvorfor det ble slik. Kan forresten fortelle at det du kaller planten er noe sånt som over 30 meter høy og rager over de fleste kokospalmene.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Av og til, er det ikke enkelt i ettertid å forklare at ting ble som de ble. der og da :-)

Går utifra at du tok en vurdering der og da, med tanke på lys og avstander, og at dette var det du under gitte forutsentinger vurderte som det beste utgangspunktet.

Jeg synes det ble ganske så bra jeg :-)

Lenke til kommentar

V2 og 3 er bra som supplering, men det er V1 som i første rekke fanger min oppmerksomhet her. Det er noe med totaliteten/helheten som gjør bildet verd å betrakte.

Å komme med råd til Kneppen er vel det samme som om jeg skulle fortelle Nortug hvordan han skal stå på ski.

Prøver meg allikevel. De grønne bladene i forgrunnen skulle jeg gjerne sett skarpe (noe som antakeligvis ikke er mulig å få til) eller bli erstattet med fokuserte blader.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...