Smygel Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 God dag. Jeg er ute etter en ny subwoofer til mitt 5.1 system. Jeg har en Herman/kardon 370 og jbl høyttalere. Som student har jeg sotte prisen på 4-5000kr kan kanskje strekka meg litt lengre om jeg har mye å hente på det. Subwooferen skal hovedsakelig brukes til film.har dere noen anbefalinger? Mvh Svein Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/subwoofer/dali-sub-e-12-f-subwoofer/ Dette er en sub du ikke kan slå feil med, kjenner ikke til høytallerene dine, men kjører selv disse med Dali Lektor 8, og kjenner folk som kjører de med Mentor serien, 220w, mye kraft, god lyd - og mye høyere volum muligheter enn du noensinne vil trenge. Bruker den i hovedsak til film selv. Endret 13. april 2015 av Uxzuigal Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Til den prisen og hjemmekino ville jeg heller gått for noe skikkelige saker som f.eks SVS PB 2000, selv SVS PB 1000 spiller fletta av den dalien selv om den ser "mindre" ut i utgangspunktet http://www.lsound.no/subwoofere.html Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Godt mulig om man bare er på utkikk etter watt, skal man derimot også ha "god" lyd- så hevder Dali sin sub seg høyt oppe i sin prisklasse. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Xtz er de som gir mest for pengene. 12" deres er mrget god. SVS går som regel litt dypere, men da gjerne til litt mer penger. De har også tradisjonellt vært bedre til film enn musikk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Ville å ha valgt XTZ som leverer utrolig bra lyd i forhold til pris. Denne fikk full pott av Lyd og Bilde. Du kan jo også se på lillebroren som leverer bra lyd for enda mindre penger her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå