Fermate Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Siden Morgens hadde problemer med oppdateringen av RFXCom pluginen til HS3 har jeg drøyt med å kjøre den inn. På fredag gjorde jeg det og mistet alle 3 senderne mine og alle adressene til Input devicene. Etter en rask mailveksling med Bert (som svarte etter 10 min på en fredag kveld !) kom jo svaret: http://board.homeseer.com/showpost.php?p=1167856&postcount=25 Når det gjadt senderene mine måtte de slettes og lages på nytt ved å hacke Homeseer Device basen. Deretter måtte alle Output devicene settes opp med korrekt sender igjen. Egentlig gikk det hele ganske greit; kona ble sendt rundt i huset med mobiltelefon og bedt om å trykke på brytere, skru av og på sikringer og vinke forran bevegelsesdetektorer Endret 12. april 2015 av Fermate Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Gladnytt dette. Ros for automatisert kone, ris for å bruke meg som referanse. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ros for automatisert kone, ris for å bruke meg som referanse. Burde ikke det være "ros" og "ros"? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg mente ris - som fleip - siden jeg ikke har peiling. Ekstraros til Fermate for genial løsning til mor i en annen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå