Gå til innhold

Meldingsapp på Sony Z3 ( orginal )

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tilkoblingsnr? Nummer til SMS-sentralen du tenker på?

I så fall er ikke det noe problematisk å legge inn igjen om den skulle forsvinne.  

Ser posten begynner bli gammel, men om du fortsatt har problemet ville jeg forsøk og tømme meldings-appen for data. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

På meldingsappen på startskjermen på min z3 vises at jeg har 2 uleste meldinger. Har sletta alle. Har prøvd å restarte telefonen til ingen nytte. Hva kan jeg gjøre for å rette opp dette? Hvis jeg fjerner data i selve appen sletter jeg sikkert tilkoblingsnr til server m m?

Hei! Jeg har fått akkurat samme problem på min Z3 i dag, det skjedde i det øyeblikk jeg sendte et bilde som en MMS. Mottakeren fikk MMS'en og ingen meldinger er uleste, men alikevel står det 2 uleste på velkomstskjermen.

Klarte du å løse problemet, i så fall hadde det vært flott om du kunne fortalt hvordan. :-)

Endret av Sunkid
Lenke til kommentar

For lenge lenge siden hadde eg det samme problemet. Da lå det meldinger på simkortet. Kan det være noe?

Jeg har sjekket simkortet, det er ingen meldinger der. Og jeg har sett igjennom samtlige meldinger, ingen uleste...

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket simkortet, det er ingen meldinger der. Og jeg har sett igjennom samtlige meldinger, ingen uleste...

Forsøkte du tømme meldings appen for data? 

Instillinger -> Appstyring -> Alle (fane) -> Meldinger - > Tving Stopp + Tøm Data. 

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forsøkte du tømme meldings appen for data? 

Instillinger -> Appstyring -> Alle (fane) -> Meldinger - > Tving Stopp + Tøm Data. 

Nei, jeg har ikke det, jeg vil ikke slette alle gamle meldinger da det er interessant å lese av og til. 

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke det, jeg vil ikke slette alle gamle meldinger da det er interessant å lese av og til.

Tømme meldings appen for data sletter ikke selve meldingene (selv om det høre litt sånn ut), men kun midlertidige filer som appen bruker, så du vil ikke merke noen forskjell, annet enn at problemet kanskje forsvinner da. Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Tømme meldings appen for data sletter ikke selve meldingene (selv om det høre litt sånn ut), men kun midlertidige filer som appen bruker, så du vil ikke merke noen forskjell, annet enn at problemet kanskje forsvinner da.

jeg har også forsøkt det du sier, men det står fremdeles at det er 1 ulest melding, selv om jeg har gått gjennom alt?

noe annet tips? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...