pakchong Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Vandrealbatross Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 V2, supert bilde av fuglen med verdens største vingespenn på inntil 3, 6 meter. Den har ingen problemer med å sveve omkring i full storm langt til havs. En gang i min pure ungdom var jeg med på et av norsk hvalfangst siste år i Sørishavet. Der seilte denne flotte fuglen i luften omkring båten (kokeriet). Et mektig syn. Så jeg er spesielt glad for å se bilde av en slik fugl igjen her på Bildekritikken. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Ja, du kunne hatt litt mer luft til venstre i V1, men egentlig ikke nødvendig. Begge versjoner funker fint som fluktbilder med brukbar skarphet i fint lys. Et par små utbrenninger som er lett å få på hvite fugler ser jeg riktignok, men det kan fikses hvis man er villig til å pirke litt vet jeg av erfaringer som har fotografert mye fugl i tropesol. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 V2 er best, flott bilde av en flott fugl. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg heller nok også til V2, men begge bildene er fine:-) Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Først tenkte jeg: "Så synd!" fordi det sorte feltet nederst klippet den ene vingen, men så skjønte jeg at ved å flytte på musa fikk jeg hele bildet. En flygende måke - gjort 100 000 gange før, men det ødelegger ikke bildet. Det er bra på alle måter. Lenke til kommentar
pakchong Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Hei folkens ... takker det var hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg