Gå til innhold

[Løst] Treningsprogram, tips?

Anbefalte innlegg

Hei, er en gutt på 16 år som nettopp har begynt på treningsstudio. Er ca 173 cm høg, og 65 kg tung. Har for øyeblikket ikkje noko treningsprogram, så eg trenger litt hjelp med det. Målet er å bygge muskler (volum). Noken som har tips? Vil nå 70kg innen juni! Kvar treningsøkt kan ikkje vere meir enn 75 min, og eg trener 3 ganger i veka. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Man - Ons - Fre 

Knebøy 5x5

Benk 5x5

Stående roing 5x5

Militærpress 5x5

Markløft 1x5

Hangups/chins 5xf

Begynn med tom stang på alt, øk med 2.5kg pr økt til du stagnerer i alle øvelser. Spis en STOR skål havregryn med nøtter og rosiner og annet du vil ha oppi både før og etter trening, dette er KILLER økt.

Her bygger du kun grunnlag... går ikke å holde på med denne treningen i lang tid siden det blir for tungt men i 3-4 måneder burde det gå fint. 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, er en gutt på 16 år som nettopp har begynt på treningsstudio. Er ca 173 cm høg, og 65 kg tung. Har for øyeblikket ikkje noko treningsprogram, så eg trenger litt hjelp med det. Målet er å bygge muskler (volum). Noken som har tips? Vil nå 70kg innen juni! Kvar treningsøkt kan ikkje vere meir enn 75 min, og eg trener 3 ganger i veka. Takk for svar! :)

Hvis du vil veie 70 kg innen Juni så må du spise mer en du forbrenner kombinert med et treningsprogram som nevnt over.

Å spise et par store måltider i løpet av en dag hjelper ikke hvis den totale mengden ikke er nok. Vi er ca samme vekt/høyde så prøv å lgg på 3500 kalorier prr.dag ration med proteiner,karbo,og fett kan du eksperimentere litt med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...