NSR-98 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei, er en gutt på 16 år som nettopp har begynt på treningsstudio. Er ca 173 cm høg, og 65 kg tung. Har for øyeblikket ikkje noko treningsprogram, så eg trenger litt hjelp med det. Målet er å bygge muskler (volum). Noken som har tips? Vil nå 70kg innen juni! Kvar treningsøkt kan ikkje vere meir enn 75 min, og eg trener 3 ganger i veka. Takk for svar! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Man - Ons - Fre Knebøy 5x5 Benk 5x5 Stående roing 5x5 Militærpress 5x5 Markløft 1x5 Hangups/chins 5xf Begynn med tom stang på alt, øk med 2.5kg pr økt til du stagnerer i alle øvelser. Spis en STOR skål havregryn med nøtter og rosiner og annet du vil ha oppi både før og etter trening, dette er KILLER økt. Her bygger du kun grunnlag... går ikke å holde på med denne treningen i lang tid siden det blir for tungt men i 3-4 måneder burde det gå fint. Endret 22. april 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
NSR-98 Skrevet 22. april 2015 Forfatter Del Skrevet 22. april 2015 Skal teste det ut Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Du vil neppe ha store problemer med å veie 70kg om du er ukritisk til hva som skal veie 70kg. Mao om du spiser til du nærmest sprekker vil nok også vekta følge etter, men å gå opp 5kg i muskler på litt over en måned er lite trolig. Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, er en gutt på 16 år som nettopp har begynt på treningsstudio. Er ca 173 cm høg, og 65 kg tung. Har for øyeblikket ikkje noko treningsprogram, så eg trenger litt hjelp med det. Målet er å bygge muskler (volum). Noken som har tips? Vil nå 70kg innen juni! Kvar treningsøkt kan ikkje vere meir enn 75 min, og eg trener 3 ganger i veka. Takk for svar! Hvis du vil veie 70 kg innen Juni så må du spise mer en du forbrenner kombinert med et treningsprogram som nevnt over. Å spise et par store måltider i løpet av en dag hjelper ikke hvis den totale mengden ikke er nok. Vi er ca samme vekt/høyde så prøv å lgg på 3500 kalorier prr.dag ration med proteiner,karbo,og fett kan du eksperimentere litt med. Lenke til kommentar
NSR-98 Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 ok, er altso ikkje so nøye å vege "akuratt" 70 kg til juni, poenget mitt var at eg skulle gå opp i vekt, og ikkje ned. Takk for tips hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå