Gå til innhold

Mister bilde både på TV og dataskjermen når jeg kobler til HDMI til GPUn.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en stasjonær stående i kjellerstuen som jeg har koblet til en TV med HDMI. Det har fungert godt over lengre tid. Men så plutselig en dag når jeg skulle koble til HDMIn så mistet jeg bilde både på stasjonærskjermen og tvn.

 

Jeg prøvde å koble fra dataskjermen og ha i bare hdmien, men ingenting.

Jeg prøvde å koble Laptoppen til tvn med samme HDMI kabel, og da fikk jeg bilde på Laptopskjermen, men ikke på TVn.

 

Tenkte naturlig nok at det var HDMI-kabelen som var problemet, men da jeg prøvde en annen kabel fra laptoppen til tvn fungerte det fortsatt ikke.

 

Tenkte naturlig nok at det da var TVn som var problemet. Koblet til Playstationen og HDMIn fungerte fint.

Prøvde å koble Laptoppen til TVN oppe i stuen, og ikke noe bilde der heller.

 

Jeg lurer da på om det kan være noe med at den første HDMI kabelen jeg brukte til å koble til stasjonæren på en eller annen måte har kortsluttet noe en eller annen plass, og når jeg koblet den til laptoppen for å teste der at den har kortsluttet noe der også?

 

Det er den eneste logiske forklaringen jeg kan finne.

 

 

Ble innfløkt dette her. Om du leser og har noen mening om det, blir det satt stor pris på.

 

Edit: Har Geforce kort på begge pc`ene, kan være noe der? har nyeste driverne på begge pc`ene.

Endret av olefeiring
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...