iq mons Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 noko som veit korfor eg aldri kommar fram til dei sidene eg søker på. på min n6600. kor skal eg foreksempel gå innpå telefonen vist eg ska søke på vg? trenger hjelp pliz. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du må forklare problemet bedre. Er du inne på Opera når du søker? Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 nei går innpå tjenester og så lagrer eg adressen og trykker last ned? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Skal du laste ned vg?? Bruk opera hvis du skal lese vg på nett. Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 vist eg ska innpå fjortis.org då for og laste ned bakgrunnsbilete? kor ska eg søke då? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Herregud da. Kan du ingenting? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg ser det! Som jeg sa. Bruk Opera programmet!! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Herregud da. Kan du ingenting? han kaller seg iq mons hva forventa du? han lever opp til navnet sitt og *grin* forresten..kan man ikke bruke gprs og innebygd leser? må man bruke opera? eller er den innebygde leseren opera? Lenke til kommentar
iq mons Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 eg går innpå opera trykker connect to the web så trykker eg web page skriver inn fjortus.org så skjer det ingenting meir. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 eg går innpå opera trykker connect to the web så trykker eg web page skriver inn fjortus.org så skjer det ingenting meir. Hva med å skrive fjortis.org istedenfor fjortUs.org ? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 mulig det hadde vært noe om du da hadde begynt å laste ned fjortis.org når du da var inne på opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå