Phaetta Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei! For noen dager siden sluttet mic'en på headsettan mine og virke, den virket før men når jeg kom hjem fra hytta i påska og skulle spille og skype med venner så sto det at mic'en ikke virket. Vi prøvde også team speak men mic'en virket ikke der heller! Er mic'en ødelagt eller noe? Selve headsettan virker veldig fint, hører alt tydelig og godt men de er bare mic'en som ikke virke.. Headsetts: GXT 330 fra Trust. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Sjekk om det er noe respons rett i Windows (eller OS X) via OS'et. Er det liv der (man ser om indikatoren beveger seg når du snakker), så er det oppsett av Skype eller lignende. Kan jo være at operativsystemet har valgt annen default input som ikke har koblet til mikrofon? Lenke til kommentar
Phaetta Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Nopp det var ingen respons fra windows, og har dobbelt sjekket at jeg har plugget riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå