GeneralZod Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei! Er det noen som har noen erfaring med fett brenner tabletter? Har aldri tatt dette før, men ligger 5 kg over det jeg burde veie, og har begynt å trene og lagt om dietten(med unntak av i helgene). Så har lest litt om fett brennere, men vet at det selges mye rart der ute, hehe! Kommer dette til å føre til at jeg går ned raskere eller hvordan funker det? Hadde vært moro å hørt fra noen som har brukt dette og hvor mye dette hjelp med å kvitte seg med uønsket fett! På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hold deg langt unna. Om de fungerer så er det i den grad at de får deg til å føle deg totalt rævva slik at du mister matlysten totalt - Dette gjelder de "bra" pillene. De "dårlige" trenger jeg ikke nevne. Det er veldig ofte større mengder koffein i slike "preparater" - Fører ofte til hjertebank, rastløshet og all mulig annen faenskap. Det er snakk om 5kg her - Istedet for å bruke en mengde penger på slike preparater kan du heller spare penger ved å spise litt mindre og som du nevner, fortsett å trene. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå