Monica Jansen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Syns dere det er et bra videokamera? Jeg syns det er råkult, så jeg tenkte jeg skal kjøpe det iløpet av våren. Er det verdt kjøpet? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Sitter selv med et HC-X920 kamera (ikke 4k) som jeg har hatt nå et par års tid. Jeg antar at kamerahus og menysystemet er er bygget på samme måte. Og gitt tester på nettet så tror jeg ikke det er noen grunn til å ikke anbefale kameraet. Eneste jeg har brent meg på er at om du skal kjøpe ny retningsbestemt mikrofon til kameraet (til kirker f.ex der akustikken kan være et problem når du selv sitter på benken) så er det ofte et annet feste til mikrofon som ikke passer til kameraets blits-sko - selv om formfaktor ser ut til å passe. For eksempel vil ikke Hähnel mikrofoner passe uten en overgang. Et annet tips: Kamerabag (for videokamera) merket "Sony" fungerer, men ikke otimalt mht kameraets lengde. Tredje tips: Kjøp ekstra batteri - batteriet tømmes typisk raskere enn minnekortet fylles opp. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Ok. Takk for tips. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg bestillte kameraet på nettet til 7999 kr på netonnet på mandag der det stod at det er gratis frakt men det kom frakt med i fakturaen. Og det gikk ned til 6999 i dag. Er jeg blitt lurt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå