smort1 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Nærmere fjellene! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Mektig og vakkert ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Mektig og vakkert ! Takker, Torhild! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Flotte fjell! Takker, Helene! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Mektige fjell, godt formidlet billedmessig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Mektig natur du presenterer her. Jeg ville muligens økt kontrasten enda litt, men det kan du trygt sette på min smakskonto. Skulle jeg likevel pirke så ville jeg klona vekk tre små prikker helt nede på ramma i høyre hjørnet da småting langs kanter og i hjørner lett trekker irriterende oppmerksomhet. Ingenting å utsette på utsnitt og komp som står som en påla - et uttrykk jeg har rappa fra den gamle eminente turnkommentator Paal Clasen som fikk sparken i NRK grunnet alle sine folkevognvitser. Det ble kanskje for mange klager fra bobleeiere. Roar Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Fint bilde! Vare overganger mellom lys og skygge gir et mykt tilsnitt til bilde. Regner med at dette uttrykket kan skifte brått o g voldsomt :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Mektige fjell, godt formidlet billedmessig. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Mektig natur du presenterer her. Jeg ville muligens økt kontrasten enda litt, men det kan du trygt sette på min smakskonto. Skulle jeg likevel pirke så ville jeg klona vekk tre små prikker helt nede på ramma i høyre hjørnet da småting langs kanter og i hjørner lett trekker irriterende oppmerksomhet. Ingenting å utsette på utsnitt og komp som står som en påla - et uttrykk jeg har rappa fra den gamle eminente turnkommentator Paal Clasen som fikk sparken i NRK grunnet alle sine folkevognvitser. Det ble kanskje for mange klager fra bobleeiere. Roar Takker, Roar! Tåler nok litt mer kontrast, kanskje... Husker godt Clasen og hans "snertne" kommentarer... Turn ble "artig" å følge når han kommenterte... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Fint bilde! Vare overganger mellom lys og skygge gir et mykt tilsnitt til bilde. Regner med at dette uttrykket kan skifte brått o g voldsomt :-) Takker, Jaeggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg