Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bokfink (hann) tar en "kikk" på fotografen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Just perfect !! Congrats ! Best regards Bekir Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Just perfect !! Congrats ! Best regards Bekir Hei, Bekir. Mange takk for din hyggelige kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Nok en gang et kjempeflott bilde fra din hånd. Mer har jeg ikke å si om dine fantastiske bilder for alt har jeg sagt tidligere. Dette er jo helt topp. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Nok en gang så er det bare å bøye seg i hatten. Super skarphet og fokus på hodet til denne vakre lille fuglen. Positur, lys og farger er helt upåklagelig her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Nok en gang et kjempeflott bilde fra din hånd. Mer har jeg ikke å si om dine fantastiske bilder for alt har jeg sagt tidligere. Dette er jo helt topp. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Det er hyggelig med tilbakemeldinger, - så tusen takk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Nok en gang så er det bare å bøye seg i hatten. Super skarphet og fokus på hodet til denne vakre lille fuglen. Positur, lys og farger er helt upåklagelig her. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for ennå en hyggelig kommentar, - ha en riktig god helg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Good evening Albert. Nice bofink chaffinch u catched this time Have a nice weekend M v h Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bekir sier det - og jeg er så enig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du er stø på hånda! Så skarpt og fint! Skjønner ikke at dere greier å ta foto av fugler, de suser jo av gårde før jeg får trykt på knappen i hvert fall! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Flott og skarpt bilde av en liten småfugl. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Good evening Albert. Nice bofink chaffinch u catched this time Have a nice weekend M v h Leif Hei, Leif ("Nikon Man"). God søndag, og mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Bekir sier det - og jeg er så enig Det var veldig hyggelig, Torhild, - tusen takk ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Du er stø på hånda! Så skarpt og fint! Skjønner ikke at dere greier å ta foto av fugler, de suser jo av gårde før jeg får trykt på knappen i hvert fall! Hei, Helene. Du oppsummerer svært godt det jeg opplever så å si daglig: "... de suser jo av gårde før jeg får trykt på knappen ...", - akkurat slik er det. Men så, - i løpet av de neste to timene skjer det, - og ofte akkurat i det en lenge utsatt do-pause melder behov på nytt: "Der sitter'n på greinen, - rolig nå ("Klikk")... "Yes !". Etter lang ventetid med kamaeraet klart, er ikke jeg stø på hånda, i hvert fall, men stativ med hurtigfeste gir mulighet for avlastning, så det bruker jeg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, forresten ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Flott og skarpt bilde av en liten småfugl. Hilsen Rune Hei, Rune. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Ser mer ut som om den betrakter "raseringen" av greinen, med uttrykk som om "dette var triste greier" Nydelig gjengitt bokfink dette Albert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Her er visst godord og superlativer allerede oppbrukt så da er det jo bare å henge seg på. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Ser mer ut som om den betrakter "raseringen" av greinen, med uttrykk som om "dette var triste greier" Nydelig gjengitt bokfink dette Albert. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Kanskje du har rett med hensyn til hva småfugler tenker ? Uansett,-det gror, og alt gror fort, og noen greiner må beskjæres nå og da ... . Takk for hyggelig kommentar, og ha en fin søndag ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Her er visst godord og superlativer allerede oppbrukt så da er det jo bare å henge seg på. Roar Hei, Roar. Det ble en del kommentarer på denne,- kanskje bokfinker er like sjeldne andre steder som her vi bor ? Takk for hyggelig tilbakemelding, og ha en fortsatt fin søndag ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg