Gå til innhold

Tapte meldinger!?

poff

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sletter ikke meldinger med en gang, og innboksen blir full. Tidligere (med Nokia-telefoner) har ikke dette vært noe problem, fordi meldingene har kommet inn selv om minnet er fullt, det var bare å slette noen, så kom de nye inn etterpå. Med den nye SE t610 skjer det derimot at meldingene går TAPT, de kommer aldri inn.... Får bare beskjed om at det kom en ny melding, men minnet er fullt, så den kommer aldri inn..

Vet selvfølgelig at jeg burde slette litt oftere, men det hadde jo vært fint å ikke miste meldinger likevel da....

ER dette en feil med telefonen min eller skal det være sånn???

Hvordan er det på andre sine t610?

Trenger svar fort, vurderer å kvitte meg med telefonen......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

heh.. har ikke hatt det samme problemet selv, eller hørt om noen som har det.. enten gjør du noe galt, eller så er det noe galt med akkurat din telefon. sjekk med et service-verksted da.

Lenke til kommentar

Siden telefonen ikke har plass til fler SMS blir de aldri lagret i telefonen. Men de ligger på serveren til operatøren som han som sender deg sms bruker. Derfra blir den forsøkt sendt heletiden, helt til du har fått den. Hvis du har hatt telefonen din slått av eller ikke hatt dekning får du SMS som ikke kommet frem fortere, siden operatøren "ser" at du er online igjen og sender medldingene til deg.

Lenke til kommentar
Men de ligger på serveren til operatøren som han som sender deg sms bruker. Derfra blir den forsøkt sendt heletiden, helt til du har fått den.

Må få lov til å arrestere deg på den, de ligger der så lenge som den som har sendt den har sagt at den skal ligge der. Det kan du stille inn på telefonen.

på t610 gjøres det på: messaging > text > options > validity

du kan velge imellom 12 timer, 1 dag, 1 uke og max

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...