Need44speed Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei Jeg har en skolepc som ikke virker, og tenkte å prøve å formatere. Men den har både en c og d disk, så hva Gjør man da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Hei Jeg har en skolepc som ikke virker, og tenkte å prøve å formatere. Men den har både en c og d disk, så hva Gjør man da? Setter in CDen, starter opp installasjonsprosessen, og sletter (formaterer) diskene. Så installerer du som du vil. Endret 11. april 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Om både C: og D: ligger på samme disk så sletter du begge og oppretter en ny partisjon når du reinstallerer. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei Jeg har en skolepc som ikke virker, og tenkte å prøve å formatere. Men den har både en c og d disk, så hva Gjør man da? Er det en skolepc som er kjøpt gjennom skolen og tilkoblet skolens domene, bør du la de gjøre det! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Hei Jeg har en skolepc som ikke virker, og tenkte å prøve å formatere. Men den har både en c og d disk, så hva Gjør man da? Er det en skolepc som er kjøpt gjennom skolen og tilkoblet skolens domene, bør du la de gjøre det!Går ikke på skolen lenger så får ikke gjort det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Hei Jeg har en skolepc som ikke virker, og tenkte å prøve å formatere. Men den har både en c og d disk, så hva Gjør man da? Setter in CDen, starter opp installasjonsprosessen, og sletter (formaterer) diskene. Så installerer du som du vil. Jeg har ikke cd bare en minnepenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg har ikke cd bare en minnepenn Er samme prosedyre dersom du har Windows på en USB. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 (endret) Hvor mye plass må man ha på usben for å få plass til Windows? Jeg har en med 4gb plass Endret 11. april 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hvor mye plass må man ha på usben for å få plass til Windows? Jeg har en med 4gb plass Det skal nok holde. Hvilken versjon av Windows er det du skal ha på disken? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Såvidt jeg kan se så er de siste versjonene av Windows under 4gb. (Alle mellom windows 7 og windows 10 preview) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå