Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjøpe sykkel på XXL, Noen som har gjort det før ? ( Trenger raskt svar )

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte og kjøpe en sykkel på XXL men vet ikke om det fungerer på den måten at de har forskjellige størrelser klare til og bli kjøpt og hentet eller om man er nødt for og "bestille" for så og vente på at de skal klargjøre den. Jeg ser at de har den størrelsen på sykkel som jeg ser etter på lager i det aktuelle varehuset mitt men lurer som sagt på om man kan dra dit og kjøpe sykkel og ta den med der og da eller om man må vente, 

har prøvd og ringe 4 forskjellige XXL butikker i sykkelavdeling men ingen tar tlf, noen som vet noe om hvordan de opererer når det kommer til kjøp av sykkel ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også kjøpt min på XXL (Sandvika SS), titta først på nettsidene og fant par modeller jeg likte og stakk innom for å se på størrelsene. Hadde hovedsaklig tenkt meg Merida Matt Striker, men ble selvagt noe annet (Scott Chenoa) pga slu selger og overveldende argumenter, så pass på der!. Var ikke mye forskjell i prisen, så lot meg overtale egentlig. Dermed ble han glad vettu, hjalp meg med både med riktig størrelse og klargjøring, pluss noen tileggsutstyr jeg skulle ha med uansett.Monterte alt foran meg og tok kanskje 20 min, så var den klar til kassa. Fikk også litt rabatt på tilleggsutstyret.

Så, ja, kort fortalt trenger det ikke ta lange tiden hvis sykkelen er allerede utstilt. Om akkurat DEN ENE ikke er ustilt, ringer de gjerne for å sjekke om andre varehus har den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...