SK26 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei, trenger litt hjelp. Jeg ønsket å gjenopprette og slette alt på en iMac. Så jeg slettet en disk på diskverktøy, for å så prøve å installere Mac OS X på nytt. Når jeg har skrevet inn Apple-id kommer det bare opp "objektet er ikke tilgjengelig for øyeblikket". Er det mulig at jeg ikke har installert Mac OS X 10.7 på denne Apple-IDen? Isåfall er det mulig å kjøpe Mac OS X Lion på Apples nettside for å så prøve på nytt? For nå står jeg fast og kommer ikke videre. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du kan prøve å holde inne Cmd-R og starte macen. Derfra kan du laste ned OS X på nytt. Lenke til kommentar
SK26 Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Ja, det var det jeg prøvde. Da slettet jeg først disken for å så prøve å laste ned OS X på nytt. Men etter at jeg har godtatt betingelse må jeg skrive inn Apple-IDen og da kommer feilmeldingen opp hvor det står "objektet er ikke tilgjengelig for øyeblikket" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 (endret) -=tomt=- Endret 11. april 2015 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå