Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Nå kom jeg på et bilde jeg skal ta! Hihi! Det er av det komiske slaget. Flottings utsnitt her, med en herlig mixmax av rødfarger og linjer. Ikke ofte man kan si at et sykehus er stilig! godt jobba dette Fredrik! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kreativt utsnitt, fargene fint gjengitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Linjer, farger og flotte geometriske former:-) Litt gøy med gatelyset, som på en måte bryter med alt annet i bildet. Kreativt utsnitt og en god ide som er flott gjennomført! Mye farge her, men lurer litt på hvordan dette hadde blitt i s/hv med litt boost på kontrasten..... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk for at du titta, s/h er lagt til mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Stilig ! Personlig liker jeg fargeversjonen best. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk Rolf! Liker best originalen best, der de forskjellige rødtonene passer bra sammen. Ellers var Fuji'en innstilt på Classic Chrome, som er en etterligning av Kodachrome hvis noen husker den da... mvh Fredrik. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Takk Rolf! Liker best originalen best, der de forskjellige rødtonene passer bra sammen. Ellers var Fuji'en innstilt på Classic Chrome, som er en etterligning av Kodachrome hvis noen husker den da... mvh Fredrik. Kryper til korset og innrømmer at fargeversjonen ble best...Classic Chrome gir en flott effekt. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk Rolf! Liker best originalen best, der de forskjellige rødtonene passer bra sammen. Ellers var Fuji'en innstilt på Classic Chrome, som er en etterligning av Kodachrome hvis noen husker den da... mvh Fredrik. Kryper til korset og innrømmer at fargeversjonen ble best...Classic Chrome gir en flott effekt. På akkurat dette bildet er vi nok enige, ja. Artig å eksperimentere med Fuji'ens forskjellige innstillinger. mvh Fredrik. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg synes begge bildene var bra. s/h bilde ga en god kontrast, men samtidlig synes jeg rosa mot det røde i fargeversjonen ga en flott spenning i bildet i fargeversjone. Kreativ og flott utført ! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Takk skal du ha! mvh Fredrik Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kreativt bilde av Kristiansund Sykehus ;-) Vi får nyte det så lenge vi har det. Likte fargeversjonen best. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Sykehuset har vel enda noen år til...tror jeg. Følger ikke så godt med på denne striden. Takk for at du kommenterte bildet. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 En komposisjon i et utsnitt jeg absolutt har sansen for. Liker begge versjoner, men ville kanskje klona vekk et lite fragment helt ute i høyrekanten for å få litt mer ro der. Men da er jeg jaggu forbanna pirkete også. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Takk Roar, setter pris på konstruktive tilbakemeldinger. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg