Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 The Road to...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kult! Fin komp og fint lys. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fine linjer i bildet, og fint lys. Godt du holder deg ut til sides, så du ikke blir påkjørt! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Et virkelig godt motlysbilde inkludert noe tåke? Du har valgt ståsted hvor linjer kommer spesielt godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Kult! Fin komp og fint lys. mvh Fredrik Takk for det :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Fine linjer i bildet, og fint lys. Godt du holder deg ut til sides, så du ikke blir påkjørt! Takk for kommentar. Ikke så mye trafikk, men "Safety First" :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Dette ble tøft:-) Flotte linjer og fin effekt av lyset. Tåken gir en stilig effekt, og følger opp tittelen...... Hadde vært gøy og sett dette i s/hv..... Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Et virkelig godt motlysbilde inkludert noe tåke? Du har valgt ståsted hvor linjer kommer spesielt godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Takk for kommentar, hyggelig at du likte bildet. Når jeg kom dit hvor bildet er tatt, hvar det veldig tjukk tåke.. Heldigvis lå fotoapparatet godt nedpakket i sekken, slik at jeg brukte noe tid på å få det frem.... når jeg tittet opp igjen, var solen på vei igjennom tåkehavet, og motivet var totalt forandret. :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Dette ble tøft:-) Flotte linjer og fin effekt av lyset. Tåken gir en stilig effekt, og følger opp tittelen...... Hadde vært gøy og sett dette i s/hv..... Takk for kommentar, skal se om jeg får lagt ut et bilde i s/h etterpå... :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 S/H versjon er nå lagt til..... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Ble stilig i s/hv. (nå er jo jeg veldig glad i s/hv da....) Synes linjene kom bedre frem. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Ble stilig i s/hv. (nå er jo jeg veldig glad i s/hv da....) Synes linjene kom bedre frem. Ja, linjene kom nok bedre frem, men jeg er nok litt gladere i det litt diffuse lyset som kommer av blandingen av sol og tåke..... :-) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Kjempetøft bilde! Likte absolutt fargeversjonen best. Ekte blinkskudd :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Kjempetøft bilde! Likte absolutt fargeversjonen best. Ekte blinkskudd :-) Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Jaeggen. ( ... Hell ...) Ja,- jeg tenker på Chris Rea's store hit hver gang jeg ser et slikt bilde, og dette var veldig bra synes jeg, - kanskje spesielt fordi linjene peker innover i bildet mot et punkt som blir borte i tåkedisen, og ikke noe annet enn veien er synlig, - flott komposisjon ! Du har en egen evne til å gi bidragene dine det lille "ekstra" , som bidrar til at betrakteren blir dratt mot bildet som om det skulle ha fysiske krefter ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Hei, Jaeggen. ( ... Hell ...) Ja,- jeg tenker på Chris Rea's store hit hver gang jeg ser et slikt bilde, og dette var veldig bra synes jeg, - kanskje spesielt fordi linjene peker innover i bildet mot et punkt som blir borte i tåkedisen, og ikke noe annet enn veien er synlig, - flott komposisjon ! Du har en egen evne til å gi bidragene dine det lille "ekstra" , som bidrar til at betrakteren blir dratt mot bildet som om det skulle ha fysiske krefter ! M v h Albert. Bestandig hyggelig å få kommentar fra deg , Albert. Tror nok ikke at jeg har noen spesielle evner utover det normale, men prøver å ta bilder av de motivene som jeg finner interessante på en eller annen måte, så gjelder det å få til et komp som fungerer med lys og motiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg