Torbjørn Milje Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Skudeneshavn -2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei, Torbjørn. "Storhetstiden" er kanskje forbi for disse bygningene, men de er en viktig del av vår kystkultur, og bør være vernet. (De er vel det ?). Spennende beskjæring gir en koselig, intim stemning, og fargepaletten er fint balansert. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Merker meg at skarpheten sitter bedre her enn på dine forrige utgivelser. men tror at også dette tåler et skarphetsklikk til. Fint utsnitt og komp der jeg ville gjort litt oppretting av diverse sider, men vet at noen mener slikt ikke skal gjøres. Litt usikker på halvt vindu til høyre, men antagelig bedre enn intet vindu. Ellers ingenting å si på lys, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Koselig og intimt bilde! jeg tror jeg ville tatt et lite kutt i toppen, slik st du kom akkurat nedafor pipa på venstre side, blir litt ryddigere da. Men det er bare flisespikkeri! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Hei alle sammen. Tusen takk for fine kommentarer av bildet. Jeg ser at skjevhet i bildet er bemerket, bildet er rettet opp etter beste evne men når alt er gammelt og skjevt er det ikke så lett å få det bent. Det skal man jo heller ikke gjøre for da tar man bort noe av sjarmen med disse gamle husene. Gamlebyen i Skudeneshavn der hvor den gamle trehusbebyggelsen finnes er vernet, denne delen av Skudeneshavn er virkelig verdt et besøk. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Synes det ble en fin komp her med båten fint plassert. Flott miljøbilde og en god dokumentasjon av plassen. Likte lyset og fargetonen i bildet. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fint bilde av et intimt maritimt miljø. Flotte farger. Jeg likte dette bilde veldig godt :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Her var det mange spennende blikkfang - flott mvh Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 18. april 2015 Forfatter Del Skrevet 18. april 2015 Tusen takk til alle som har kommentert dette bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg