Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Rust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Hei, Alec. Ja,- naturen er flink til å resirkulere, og er godt i gang med både taket og jerndøren på bildeserien ! Det er bekymringsfullt at en rekke av de komplekse stoffene / forbindelsene vi utvikler, ikke blir nedbrutt i naturen, men forblir gjenstander som ofte havner i magen til fisk og sjøpattedyr, - ofte med døden til følge. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Du fant rust og en hengelås du også! tror v2 ble best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer -Albert og Helene ! Rust og gamle hengelåser er ikke vanskelige å finne , men det er som Albert nevner verre med disse nye stoffene/materialene som vanskelig lar seg nedbryte. Det burde vært et krav om de kunne nedbrytes forsvarlig før de ble tillatt brukt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Her velger jeg V1 med bua sånn noenlunde i det gyldne snitt. Kanskje kunne du kutta himmelen ned til 1/3 av bildet slik grunnregelen sier og fått formatet enda mer panorama noe som ville kledt dette bildet. God dybdeskarphet i fint lys henter godt med farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Helt klart V3 for meg. Synes fargene, detaljene og medfarten døra har fått gjør den til ett meget severdig motiv. Synes ikke at bua og landskapet rundt bidrar med noe. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Bygningens glansdager er nok forbi. Bølgeblikk og bølgetakrenne :-) Bildemessig synes jeg V2 av disse bildene er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Takker for hyggelige , positive og konstruktive kommentarer - Roar , Rolf og Jaeggen. Det ser ut til at alle har forskjellige versjoner som favoritt, holder selv v3 som favoritt. Skal også forsøke beskjæringen som Roar nevnte. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg