RuneTh666 Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Trenger hjelp til å finne ett tegneprogram som jeg skal bruke for å lage en brukermanual som skal leveres til kunde. Har følgende "krav" til programmet: Det må være mulig å tegne i lag og skru av og på lag Det må være mulig å legge på rutenett eller bruke "SNAP" for å få symetri og plassere tekst og elementer akkurat der jeg vil det Ønskeprogrammet blir vel AutoCad med enkelte elementer fra Photoshop Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 2D eller 3D? Innen hvilket fagfelt? Skal du tegne fra grunnen, eller trenger du et symbolbibliotek? Skal det være "gratis" eller betalt? Her er noen alternativer http://www.hongkiat.com/blog/free-cad-software/ 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 10. april 2015 Forfatter Del Skrevet 10. april 2015 2D. Er brukermanual for test av UV-lys i kjøkkenhette.Blir å tegne fra bunnen tenker jeg. Prøver med LibreCad også ser jeg hvordan det ender opp :-) Takk for hjelpen, tror løsningen ligger i linken du sendte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå